جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه پلدشت

حوزه/ حجت الاسلام طالبی گفت: منظور از برادری و وحدت شیعه و سنی کنار گذاشتن مسائل اختلافی و تکیه بر مشترکات و مبنا قرار دادن آن‌ها در تعامل با یکدیگر و در مسائل مربوط به جهان اسلام و صحنه بین المللی است، به گونه‌ای که مسلمانان فارغ از اختلافات و با پرهیز از تفرقه در مسائل جهان اسلام همسو و هم جهت حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی حجت الاسلام وحید طالبی امروز در نشست مشترک روحانیون شیعه و سنی که به مناسبت هفته وحدت در سالن اجتماعات دفتر امام جمعه پلدشت برگزار شد، با اشاره به اهمیت وحدت گفت: هفته وحدت، هفته همدلی مسلمین جهان بوده و حضرت محمد (ص) برای کامل نمودن اخلاق‌های انسانی مبعوث شده‌اند.

وی تصریح کرد: باید دست در دست هم جشن و برنامه‌های این هفته را به بهترین نحو انجام داده و وحدت را محوریت برنامه‌های خود قرار دهیم. و هفته وحدت بهترین فرصت برای افزایش اتحاد، همبستگی و وحدت میان شیعه و سنی است.

امام جمعه پلدشت افزود: دشمنان به شدت از وحدت شیعه و سنی در هراس‌اند و به هر ترفند و توطئه‌ای، سعی دارند وحدت مذاهب اسلامی را با طرح‌های جدید و ابزار رسانه برهم زنند.

وی تاکید کرد: منظور از برادری و وحدت شیعه و سنی کنار گذاشتن مسائل اختلافی، تکیه بر مشترکات و مبنا قرار دادن آن‌ها در تعامل با یکدیگر و در مسائل مربوط به جهان اسلام و صحنه بین المللی است، به گونه‌ای که مسلمانان فارغ از اختلافات و با پرهیز از تفرقه در مسائل جهان اسلام همسو و هم جهت حرکت کنند.
انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha