چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
افتتاح

حوزه/ خوابگاه شماره یک مدرسه علمیه امام صادق (ع) با ظرفیت ۵۵ طلبه، با حضور مدیر حوزه علمیه استان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، عصر امروز در مراسم افتتاخ خوابگاه طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) قزوین، گفت: تحصیل در حوزه بهترین فرصت برای کسب علم و  خودسازی و تهذیب است.

وی اظهار کرد: شما طلاب باید قدر فرصت ها و موقعیت ها را دانسته و در کنار فراگرفتن دروس حوزوی از معنویت غافل نشوید.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین، پاسخگویی به شبهات را از وظایف مهم طلاب و روحانیون دانست و بیان کرد: دشمنان با ابزارهای مختلف برای ضربه زدن به دین اسلام به میدان آمده اند و با شبهه افکنی جوانان را منحرف می کنند.

وی عنوان کرد: هزاران شبکه در حال هجمه به اسلام، قرآن و نظام اسلامی هستند و می طلبد که روحانیت با تجهیز خود به علوم مختلف، پاسخگوی شبهات باشند.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا ضمن قدردانی از تلاش های مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیان کرد: حجت الاسلام ذوالفقاری، شبانه روزی برای رفاه حال طلاب در زمینه های مختلف آموزشی و فرهنگی تلاش می کند که جای قدردانی دارد.

 حجت الاسلام ذالفقاری، مدرسه علمیه امام صادق (ع) قزوین هم با ارائه گزاشی از فعالیت های این مدرسه، گفت: خوابگاه جدید با ظرفیت ۵۵ طلبه به بهره برداری رسیده است و به زودی خوابگاه شماره دو مدرسه هم افتتاح و در اختیار طلاب قرار می گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha