پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مدیر مدرسه علمیه گراش

حوزه/ حجت الاسلام استوار میمندی، مدیر حوزه علمیه استان فارس، از مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) شهرستان گراش بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام محمد استوار میمندی، مدیر حوزه علمیه استان فارس، از مدرسه علمیه باقر العلوم(ع) گراش بازدید کرد و در جریان برنامه ها، فعالیت ها و مسائل و مشکلات این مدرسه قرار گرفت.

مدیر حوزه علمیه فارس همچنین در نشستی صمیمی با طلاب و اساتید مدرسه علمیه باقر العلوم(ع) گراش، پای صحبت ها و درد دل آنان نشست.

حجت الاسلام ابوذر برفر، مدرسه باقر العلوم(ع) در نشست اساتید و طلاب با مدیر حوزه علمیه استانفارس که در سالن جلسات مدرسه برگزار شد، با ارائه گزارشی، اظهار داشت: مدرسه باقرالعلوم(ع)، امسال متقاضیان را با رویکرد قرآن محور پذیرش کرده است.

وی با اشاره به این که با  مدرسه باقر العلوم(ع) با همکاری مجمع القرآن فاطمیون، برنامه حفظ 2 ساله قرآن کریم ویژه طلاب را آغاز کرده است، اضافه کرد: 20 نفر از طلاب پایه اول و دوم در حال حاضر مشغول  حفظ قرآن هستند و ان شاءالله طی دوسال حافظ کل قرآن خواهند شد، همچنین در دوران حفظ قرآن، زبان عربی را نیز فرا می گیرند.

مدیر مدرسه علمیه باقر العلوم(ع) شهرستان گراش همچنین از راه اندازی دوره مکالمه زبان عربی ویژه اساتید و طلاب خبر داد و خاطرنشان کرد: 50 نفر از طلاب و اساتید زیر نظر حجت الاسلام حجر  از اساتید مرکز  زبان قم مشغول فراگیری زبان عربی هستند.

وی به دیگر فعالیت های مدرسه علمیه باقر العلوم(ع) اشاره کرد و بیان داشت:  اقامه نماز جماعت در 45 مسجد، اداره و مدرسه شهرگراش، تبلیغ در روستاها به صورت هفتگی، فعالیت در بخش های مشاوره، احکام و عمرانی بخشی از فعالیت های این طلاب مدرسه به شمار می رود.

حجت الاسلام برفر همچنین از راه اندازی پژوهشکده و رشته تخصصی کلام در این مدرسه خبر داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha