پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان

حوزه/ آیت الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان جنایت اسرائیل را در ترور "ابو العطا" فرمانده مقاومت و بی گناهان فلسطین و سوریه محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان به شدت جنایت اسرائیل را در ترور "ابو العطا" فرمانده مقاومت و بی گناهان فلسطین و سوریه محکوم کرد.

وی پیامد های این اقدام تجاوزگارانه را متوجه رژیم غاصب صهیونیستی دانست و گفت: این رژیم برای ویرانی منطقه و فتنه انگیزی و ایجاد ناآرامی در جهت برنامه های شیطانی خود تلاش می کند.

رئیس مجلس اعلای شیعی تصریح کرد: بهترین پاسخ به تجاوز دشمن صهیونیستی، تحکیم وحدت عربی و اسلامی، مقاومت در برابر پروژه صهیونیستی و توطئه های آن و تنها نگذاشتن ملت فلسطین است.

وی حمایت از مسئله فلسطین را وظیفه اخلاقی و انسانی دانست و بر ایستادگی در برابر تجاوز و توطئه های اسرائیل و حمایت از محور مقاومت تاکید کرد.

آیت الله قبلان این مصیبت را به ملت فلسطین و فرماندهان جنبش جهاد اسلامی تسلیت گفت و از خداوند متعال خواست آنان را مورد رحمت خود قرار داده و فلسطین را لوث اشغالگران اسرائیلی آزاد سازد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha