پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدرسه مدرسه علمیه فاطمی قم

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه فاطمی گفت: معرفی طلاب پایه اول به مدارس از ابتدای سال تحصیلی انجام شود تا با مشکلات کمتری در آموزش مواجه باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین علی محبی در نشست مدیران مدارس سطح یک استان قم با آیت الله اعرافی اظهارکرد: تاسیسات برخی از مدارس فرسوده بود که با پیگیری مدیریت تا حدی مشکلات حل شد، اما تعمیرات در ایام درسی به دلیل وضعیت نامناسب مالی در تابستان اتفاق افتاد که دغدغه هایی را به همراه داشت.

مدیر مدرسه علمیه فاطمی در قم افزود:در پذیرش نیز بسیاری از مشکلات حل شد اما یک هفته اخیر چند نفر به عنوان طلبه پایه اول به مدرسه معرفی شده اند که دوره تثبیت آنها نزدیک است و برای به روزرسانی آموزش‌ها استادی برایشان مشخص شده است.

وی تصریح کرد: معرفی طلاب پایه اول به مدارس از ابتدای سال تحصیلی انجام شود تا با مشکلات کمتری در آموزش مواجه باشیم و طلاب بتوانند به موقع خود را به سطح علمی مورد نیاز در فاصله کمتری برسانند.

حجت الاسلام والمسلمین محبی عنوان کرد: بلاتکلیفی تعطیلی روز شهادت امام حسن عسکری(ع) در حوزه سطوح عالی و مدارس، مناسب نیست و باید تکلیف این ایام تعطیل را زودتر مشخص کنند تا بلاتکلیف نباشیم.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha