پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام زادحسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حقانی قم گفت: باید در حوزه به سمت طرح جامع تعلیم و تربیت حرکت کنیم و در ارتقای تهذیب و تربیت گام برداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین اکبر زادحسینی در نشست مدیران مدارس سطح یک استان قم با آیت الله اعرافی اظهارکرد:درآئین افتتاحیه سال تحصیلی حوزه، یکی از موضوعات مهم جامعیت در برنامه های حوزه بود که بسیار مطالبه به جایی است.

مدیر مدرسه علمیه حقانی قم افزود:یکی از دغدغه های اساسی در حوزه و مدرسه، مساله جامعیت است ما ساختارهای آموزشی و پژوهشی را طراحی و برنامه ریزی کرده ایم و باید در این باره برنامه جامعی ارائه شود.

وی اظهار کرد: باید در حوزه به سمت طرح جامع تعلیم و تربیت حرکت کنیم و در ارتقای تهذیب و تربیت گام برداریم.

حجت الاسلام والمسلمین زادحسینی بیان کرد:لازم است توجه ویژه ای به تهذیب و تربیت داشته باشیم و به این سمت حرکت کنیم و در جهت ارائه برنامه و طرح جامع تعلیم و تربیت گام برداریم و برنامه محوری را آغاز کنیم.

وی عنوان کرد:بعد از مقوله بیانیه گام دوم انقلاب، توجه به مساله تعلیم و تهذیب اهمیت زیادی پیدا می کند و باید در راستای تحقق این بیانیه عزمی جدی داشته باشیم.

مدیر مدرسه حقانی قم  تصریح کرد: تربیت و تهذیب نباید انضمامی باشد، عالی ترین شکل روش اتحادی بین حیطه های آموزشی و تربیتی و حرکت به سمت طرح جامع تعلیم و تربیت است.

وی گفت:طلاب سرمایه های اصلی مدارس هستند و هر چه برای رشد و تعالی آن ها برنامه راهبردی داشته باشیم بهتر می توانیم در تحقق اهداف متعالی قدم برداریم.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha