پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به اهالی رسانه گفت: بهترین نوع و جذاب ترین تیتر و مطلب را انتخاب کنید، به گونه ای که مردم انتظار روزنامه شما را بکشند.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، صبح امروز در دیدار با سرپرست و خبرنگاران روزنامه خراسان در بیرجند اظهار کرد: هم کتاب و هم کتابخوانی و هم استفاده از رسانه ها، نشریات و مطبوعات، نیاز امروز جامعه است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: اصولا کسانی که دست به قلم می برند حال می خواهد کتاب باشد یا نشریه و مطبوعات و رسانه ها، باید نسبت به این کار خطیر و مهم، بصیر باشند و بدانند که چه می نویسند.

امام جمعه بیرجند ادامه داد: جامعه‌ی سالم و یا جامعه‌ی ناسالم، محصول تغذیه فکری است که می شود و این تغذیه را صاحبان قلم، بیان، تریبون ها و فضای حقیقی و مجازی انجام می دهند.

وی اضافه کرد: مراجع بزرگوار تقلید مجتهدین جامع الشرایط هستند و عمرشان را به تحقیق گذرانده اند، اما در برخی موارد وقتی می خواهد فلان مسئله را در رساله خود درج کنند، می نویسند " احتیاط این است که این گونه انجام شود".

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به مشکلات اقتصادی، فکری و فرهنگی جامعه، گفت: اگر روزنامه ای دارای چهار صفحه باشد، اما نسبت به آنچه می نویسد متعهد باشد و چهار جمله استاندارد با حجم کم، مستند و تخصصی بنویسد، بسیار با ارزش تر خواهد بود، لذا باید در هر مطلبی که نگاشته می شود، واقعیت ها درج گردد تا مخاطب بتواند به آن اعتماد کند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی خطاب به دست اندرکاران روزنامه خراسان، گفت: شما با حجم کم مطالب را استاندارد کنید تا برای دیگران الگو باشید و مردم احساس کنند که به روزنامه شما نیازمند هستند. لذا بهترین نوع و جذاب ترین تیتر و مطلب را انتخاب کنید، به گونه ای که مردم انتظار روزنامه شما را بکشند.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha