پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام طباطبایی

حجت الاسلام طباطبایی گفت: مدیران مدارس زمینه را برای ترغیب حداکثری دانش آموزان به شرکت در مراسم نماز جماعت به همراه معلمان عزیز فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام سید ابراهیم طباطبایی، امروز در جلسه شورای عالی توسعه و ترویج فرهنگ نماز در مدارس شهرستان سلماس، با اشاره به روایتی در اهمیت نماز، اظهار داشت: ائمه معصومین (ع) نسبت به کم‌کاری در مورد نماز هشدار داده و بیان می‌کنند که هرکس نسبت به نماز سستی ورزد، دچار بلاهایی همچون فقر عمر و رزق و روزی می‌شود.

وی افزود: اگر خداوند برکت و محبت خود را از زندگی و روزی ما مسلمانان بردارد، توان ادامه زندگی نخواهیم داشت.

امام جمعه سلماس تاکید کرد: مؤمن نماز خوان دارای نورانیت و روحانیت خاصی است و سبب ارتقای مقام معنوی وی در میان انسان‌ها و نزد خداوند می‌شود.

وی با اشاره به این‌که افراد کاهل به نماز دعاهایشان مستجاب نمی‌شود و هر کار خیری هم انجام دهند بدون نماز ارزش و اعتباری نخواهند داشت، ادامه داد: مدیران مدارس با استفاده از اختیارات خود زمینه را برای ترغیب حداکثری دانش آموزان به شرکت در مراسم نماز جماعت به همراه معلمان عزیز فراهم کنند.

حجت الاسلام طباطبایی در پایان ایجاد صمیمت و فضای معنوی در مدارس را از دیگر وظایف مدیران مدارس عنوان کرد و گفت: ایجاد محیط توأم با صفا و صمیمیت و نیز فضای معنویت در مدارس موجب حضور حداکثری دانش آموزان در مراسم نماز جماعت می شود.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha