شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
محمد خامه یار

حوزه/ رئیس ستاد اقامه نماز استان قم از کلنگ‌زنی نخستین موقوفه نماز در این استان خبرداد و گفت: این موقوفه که قرار است در راستای ترویج نماز و نمازخوانی مورد استفاده قرار گیرد هم‌زمان با آغاز اجلاس نماز قم کلنگ‌زنی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» محمد خامه‌یار ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد اقامه نماز استان قم با آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان قم، که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با اشاره به فعالیت‌های ستاد اقامه نماز در استان قم عنوان کرد: در این استان تلاش کرده‌ایم تا از ظرفیت‌های مختلف برای ترویج فرهنگ نمازخوانی بهره‌مند شویم.

وی با اشاره به برگزاری اجلاس نماز در قم و سراسر کشور اضافه کرد: اجلاس نماز که هر ساله در قم برگزار می‌شود با توجه به جایگاه شهر مقدس قم از ویژگی‌های خاصی برخوردار است که یکی از این ویژگی‌ها حضور شخصیت‌های علمی و دینی از جمله مراجع تقلید است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان قم خاطرنشان کرد: نخستین موقوفه نماز هم‌زمان با آغاز به‌کار اجلاس نماز در قم کلنگ‌زنی می‌شود که در این موقوفه فعالیت‌های مختلف تبلیغی و فرهنگی در راستای ترویج نماز و نمازخوانی انجام خواهد شد.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha