پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید شهاب حسینی

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی گفت: با اولویت‌بندی و کمک خیرین و دستگاه‌های مربوطه در روزهای آینده ساخت‌وساز مساجد در کنار ساخت‌وساز خانه‌های مردم انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در تبریز، حجت‌الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی در حاشیه بازدید از روستای ورنکش در خصوص میزان خسارت به مساجد مناطق زلزله‌زده، گفت: وظیفه اصلی، تسکین آلام مردم و ساماندهی وضعیت آنها بود و در کنار آن، رسیدگی به وضعیت اماکن عمومی است که تخریب شده اند. 

 وی با اشاره به تدارک دو اکیپ مهندسی برای رصد روستاهای زلزله‌زده، ادامه داد: در حال حاضر تعداد مساجد تخریب شده یا آسیب دیده مشخص نیست، اما بناست که این دو گروه گزارشی از مساجدی که نیاز به بازسازی دارند تدارک ببینند تا کار شروع شود.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی عنوان کرد: با اولویت‌بندی و با کمک خیرین و دستگاه‌های مربوطه در روزهای آینده ساخت‌وساز مساجد در کنار ساخت‌وساز خانه‌های مردم انجام خواهد شد.

 وی، مساجد و اماکن عمومی را سرپناهی برای مردم در روزهای سخت دانست و گفت: در کنار ساخت سرپناه برای مردم ساخت مساجد و اماکن عمومی نیز در اولویت قرار دارد تا در روزهای سخت مامنی برای مردم باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha