جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
3bb600c4-01ae-48a4-b824-3f9ea8383a34.jpg

حوزه/ بیست و پنجمین نشست شورای هماهنگی نهادهای حوزوی استان تهران با حضور اعضای این شورا، در محل دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، بیست و پنجمین نشست شورای هماهنگی نهادهای حوزوی استان تهران، ظهرامروز با حضور اعضای این شورا و به ریاست حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق، مدیر حوزه علمیه استان تهران و به میزبانی مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، برگزار شد.

در ابتدای این نشست، حجت الاسلام سیّاح به ارائه گزارشی از وضعیت برگزاری نماز جمعه در استان تهران و قرارگاه های فرهنگی پایگاه مقدس نماز جمعه پرداخت.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق، رئیس شورای هماهنگی نهادهای حوزوی استان تهران، با اشاره به اهمیت نماز جمعه در نظام اسلامی، ابراز داشت: اگر به فرموده رهبر عزیز انقلاب نماز جمعه ها قرارگاه اخلاق، بصیرت، معنویت و وحدت در شهرها هستند بر هر کدام از نهادهای حوزوی استان فرض است که همه تلاش خود را در جهت رشد و تعالی و اثرگزاری این قرارگاه های مهم در جامعه به کار گیرند.

مدیر حوزه علمیه تهران، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب سال گذشته سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت را برای ورود کارشناسی همه صاحب نظران و فرهیختگان جامعه و تکمیل ان ابلاغ فرمودند، طبیعی است که انتظار حضرت آقا از حوزویان و دانشگاهیان بیشتر است لذا جا دارد این سند به همران بیانیه گام دوم انقلاب در دستور جلسات متعدد شورای هماهنگی نهادهای حوزوی استان قرار گیرد.

بر پایه این گزارش؛ در این نشست مقرر شد در هر کدام از نهادهای حوزوی استان کارگروه بررسی سند الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی و بیانیه گام دوم تشکیل و ظرف مدت ۲ ماه نظرات پژوهشگران و فرهیختگان نهادها به دبیرخانه استان ارسال شود تا پس از جمع بندی به دبیرخانه کشوری ارسال گردد. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha