جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مهدویت پژوهشی

حوزه/ تفاوت‌های زوجین ایرادی ندارد، اما این تفاوت‌ها اگر به سمت اختلاف پیش برود، به طلاق منجر می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام حسن شریعتی، امروز در نشست علمی - پژوهشی مدرسه علمیه الزهرا (س) ارومیه با بیان این‌که مردم روحانیت را به عنوان ملجاء و پناهگاه می‌شناسند، اظهار داشت: مردم در برخی انتخاب‌ها دچار اشتباه می‌شوند و قتی از جاهای دیگر قطع امید کردند به سراغ روحانیت می‌آیند.

وی در ادامه منشأ مشکلات خانواده‌ها را انتخاب اشتباه، عدم مهارت در زندگی، برداشت‌های غلط و عدم شناخت صحیح از همدیگر دانست و گفت: تفاوت‌های زوجین ایرادی ندارد، اما این تفاوت‌ها اگر به سمت اختلاف پیش برود، به طلاق منجر می‌شود.

کارشناس مسائل خانوده با بیان اینکه هر انتخابی باید با آگاهی و مشورت باشد، ادامه داد: شکی نیست که انسان‌ها برای بهتر انتخاب کردن نیاز به مشاوره دارند، اما نباید مشکلات خانواده را در بیرون از خانه مطرح کرد و به هر کسی که ادعایی داشته باشد، نمی‌توان به عنوان مشاوره خانواده اعتماد کرد.

وی به بحث مهدویت هم اشاره کرد و بیان داشت: امروزه مدعیان دروغین زیادی خود را به حضرت منتسب می‌کنند، اما باید بدانیم که صفات یاران و منتسبین به حضرت در روایات ائمه معصومین (ع) به صراحت بیان شده است و باید با مدعیان دروغین مقابله کرد.


انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha