پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
همایش

حوزه/ همایش ملی الگوی مفهومی عفاف جنسی از سوی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی نمایندگی قم و با مشارکت جمعی از نهادهای حوزوی و دانشگاهی از جمله انجمن فقه و حقوق حوزه علمیه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» افتتاحیه این همایش دو روزه، روز چهارشنبه، ۲۹ آبان‌ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوهانک از ساعت ۸ صبح آغاز و مراسم اختتامیه همایش هم ۳۰ آبان‌ماه در سالن همایشات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و با حضور طلاب و فضلای حوزه برگزار می‌شود.

به گفته مسئول دفتر قم بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی، در کارنامه برگزاری این همایش ۱۱ پیش نشست همچنین ۷۰ مقاله علمی وجود دارد و مصاحبه‌هایی هم با صاحب‌نظران در این زمینه صورت گرفته است.

فلسفه علت جنسی (تبیین عفاف در مکاتب مختلف فلسفی، تطبیق مفهوم عفاف در مکاتب مختلف فلسفی، تعریف عفاف جنسی)، مفهومی (عمومی و تخصصی)، عملیاتی (بیان ابعاد، مؤلفه‌ها و شاخصه‌ها)؛ انواع عفاف جنسی: فردی ـ اجتماعی؛ رابطه عفاف با مفاهیم مرتبط؛ مفهوم عفاف از منظر ادیان، علوم و مکاتب و الگوی مفهومی عفاف مهم‌ترین محورهای این همایش محسوب می‌شوند.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha