پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت‌الله العظمی علوی گرگانی

حوزه/حضرت آیت‌الله علوی گرگانی بابیان این‌که آمریکا فرزند شیطان است، بیان داشتند: آمریکا شیطان بزرگ است و در مسیر دشمنی با کشورمان از هیچ کوششی فروگذار نبوده و به‌صورت شبانه‌روزی در حال توطئه علیه کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» آیت‌الله  سید محمدعلی علوی گرگانی صبح امروز در دیدار با سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده سازمان بسیج مستضعفین کشور که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با اشاره به سالروز صدور فرمان تاریخی امام خمینی(ره) و تشکیل بسیج مردمی اظهار داشتند: بسیج درواقع یادگار رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران و یکی از برکات انقلابی اسلامی ایران است که توانسته به‌خوبی در طی این 40 سال در یاری‌رساندن به محرومان وزنده نگه‌داشتن انقلاب حرکت کند.

ایشان افزودند: خداوند متعال بارها در قرآن کریم مؤمنین را به تقوا و یاری‌رساندن به دیگران دعوت می‌کند و بسیجیان نیز باید در این دو موضوع مهم و تأثیرگذار نقش خودشان را به‌خوبی ایفا کرده و به آن‌ها عمل کنند.

حضرت  آیت‌الله علوی گرگانی جنبه عمومی بسیج را مورد توجه قرارداد و خاطرنشان کرد: بسیج در جامعه مانند جریان داشتن خون در بدن است  به‌طوری‌که هرجایی که بسیج حضور و کار آیی داشته آنجا انقلاب جریان داشته است.

ایشان انجام‌وظیفه و رسالت بسیجیان را موردتوجه قرارداد و گفت: تقاضای ما این است که بسیجیان در وظایف خودشان کوتاهی نکنند چراکه کشور ما امروز دشمنی به نام آمریکا دارد که درواقع فرزند شیطان است.

معظم له تأکید کردند: همان‌طوری که رهبر کبیر انقلاب فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است و در مسیر دشمنی با کشورمان از هیچ کوششی فروگذار نبوده و به‌صورت شبانه‌روزی در حال توطئه علیه کشور است.

 ایشان بیان داشتند: البته ما انتظار بیشتر از این از دشمن نداریم اما باید در برابر چنین دشمنی همواره آماده‌باشیم.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی توجه به بیانات و رهنمودهای رهبری را خواستار شده و  تصریح کردند:  بسیجیان باید همواره در خدمت رهبری و ولایت باشند و در این مسیر هیچ‌گاه غفلت نکنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha