جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
هفته وحدت؛ مدرسه علميه فاطميبه بندپي بابل

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه فاطمیه بندپی بابل گفت: با وحدت تمامی گروه های مسلمان می توان در مقابل توطئه های استکبار جهانی، با صلابت ایستادگی و مقاصد شوم آنان را خنثی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، خانم ابراهیمیان به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر(صلی الله علیه و آله) و امام صادق علیه السلام و هفته وحدت در جمع طلاب مدرسه علمیه فاطمیه بندپی بابل گفت: پیامبر اکرم( صلی الله علیه و آله) جوامع اسلامی را به اعتصام به حبل متین الهی، پرهیز از تفرقه و تشکیل امت واحده در سایه عبودیت اللّه دعوت کرد.

وی افزود: چندین سال است که به ابتکار جمهوری اسلامی ایران، که مورد استقبال مسلمانان دیگر نقاط جهان نیز قرار گرفته، دوازدهم تا هفدهم ربیع الاول سال روز میلاد خجسته پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله)، به عنوان هفته وحدت قرار داده شده است تا به یمن این ایام خجسته، شاهد تحقق انسجام امّت، و تاکید بر اصول مشترک و مورد اتفاق امت اسلامی باشیم.

وی بیان کرد: دشمنان اسلام فهمیده اند که مؤثرترین راه نفوذ در کشورهای اسلامی شکستن زنجیره وحدت و یکپارچگی مردم هوشیار است، چرا که در سایه یگانگی، هیچ قدرتی یارای مقابله و رویارویی با دژ مستحکم اسلام را ندارد.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه بندپی تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، مسئله‌ی وحدت را همه باید جدی بگیرند؛ در درجه‌ی اول نخبگان سیاسی، دینی، دانشگاهی و به خصوص نخبگان حوزه‌های علمیه و همچنین همه آحاد ملت در همه جا باید مسئله‌ی وحدت را جدی بگیرند.

وی اظهار کرد: با وحدت تمامی گروه های مسلمان می توان در مقابل توطئه های شوم استکبار جهانی، که هدفی جز نابودی اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله وسلم ندارد، با صلابت هرچه بیشتر ایستادگی کرد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر یکی از رسالت های حوزه های علمیه این است که باید برای مردم نقشه‌ی استکبار جهانی به خصوص نگاه امیدوارانه‌ی دشمن جهت ایجاد اختلاف بین مردم، کشورهای اسلامی، جناح های اسلامی، سنی و شیعه و گرایش های مختلف در مذاهب مختلف اسلامی را به خوبی تبیین کنند.

 ابراهیمیان در پایان خاطر نشان کرد:  مدارس علمیه باید در هفته وحدت برنامه های پرمحتوا اجرا کنند؛ برنامه هایی که آگاهی طلاب را نسب به توطئه دشمن در برهم زدن وحدت مسلمانان بالا برده و آنها را برای آگاهی بخشی به مردم جامعه آماده کند.

انتهای پیام313/48

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha