جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله محسن اراکی

حوزه/ دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به این که جبهه مقاومت بیش از هر زمانی در سراسر منطقه استحکام یافته است، تأکید کرد: امروز گفتمان وحدت، گفتمان غالب و گفتمان تکفیر رو به انزوای کامل است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، آیت الله محسن اراکی، روز پنجشنبه 23 آبان، در مراسم افتتاحیه سی و سومین کنفرانس وحدت اسلامی، ضمن تبریک ایام هفته وحدت و سالروز میلاد رسول اکرم(ص) اظهار داشت: امروز با عنایت های مقام معظم رهبری، پرچم وحدت در سراسر جهان اسلام به اهتزاز درآمده و مجمع جهاتی تقریب مذاهب اسلامی زیر سایه ایشان فعالیتهای گسترده ای در دنیا  انجام داده است.

وی در ادامه با طلب مغرفت برای شهدای انقلاب اسلامی و شهدای فلسطینی، افزود: امروز که سی و سومین کنفرانس وحدت اسلامی را برگزار می کنیم، جبهه مقاومت بیش از هر زمانی در سراسر منطقه استحکام یافته است، از جمله آثار پیروزی جبهه مقاومت، گسترش پیام وحدت در جهان اسلام و به انزوا کشیده شدن جبهه های واگرا در جهان اسلام است؛ امروز گفتمان وحدت، گفتمان غالب و گفتمان تکفیر رو به انزوا است.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی اظهار کرد: امروز به دلیل توطئه های زیادی که علیه مسجدالاقصی صورت می گیرد، دفاع از این مسجد مقدس از طرف مسلمانان، بیش از هر زمان دیگری ضروری است.

وی تصریح کرد: امروز ضرورت دارد تلاش کنیم با  یکپارچگی جبهه مقاومت، مشت محکمی بر توطئه معامله قرن بزنیم و آن را با شکست نهایی روبرو کنیم.

آیت الله اراکی در پایان خاطر نشان کرد: ایران اسلامی امروز از هر زمان دیگری قوی تر شده است و با درایت مقام معظم رهبری و همت مسؤولین، تهدید تحریم را تبدیل به فرصت کرده و این بزرگترین هنر جمهوری اسلامی کهتحریم را به فرصت خودسازی و خودکفایی مبدل کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha