جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین شعبانی

حوزه/ در زمان رسول گرامی اسلام(ص)، توهین ها و طعنه های بسیاری نسبت به ایشان گفته شد؛ اما ایشان از کار خود دست نکشید و دست از مأموریت خود برنداشت؛ پس ما نیز باید همچون ایشان مقاوم باشیم و دست از تلاش نکشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان همدان در جلسه طلاب و فضلای همدانی مقیم قم که صبح امروز در مسجد مصطفی خمینی (ره) قم برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت، اظهار داشت: من و شما ادامه دهنده راهی هستیم که دیروز پیامبر اسلام(ص) آغاز کردند؛ ما امروز در مسیری که انبیاء الهی شروع نمودند قرار داریم و باید به آن ادامه دهیم.

وی ابراز داشت: طلاب و فضلا اگر می خواهند ادامه دهنده راه اولیاء الهی و نبی مکرم اسلام (ص) باشند، باید با همان روش هدایت پیامبر خاتم، به این حرکت و نهضت ادامه دهند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خاطرنشان ساخت: امام علی (ع) در خطبه ای به یکی از صفات و ویژگی های پیامبر اسلام (ص) اشاره کرده و فرموده است: "وَ مِنْهَا طَبِیبٌ دَوَّارٌ بِطِبِّهِ/ او (پیامبر) پزشکی است که با طبّ خویش پیوسته در گردش است»؛ پس ما نیز به عنوان ادامه دهندگان راه نبی مکرم اسلام(ص) باید همانند ایشان عمل نماییم.

امام جمعه همدان تصریح کرد: در زمان رسول گرامی اسلام(ص)، توهین ها و طعنه های بسیاری نسبت به ایشان گفته شد؛ اما ایشان از کار خود دست نکشید و دست از مأموریت خود برنداشت؛ پس ما نیز باید همچون ایشان مقاوم بوده و دست از تلاش نکشیم.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی بیان داشت: ان شاءالله بتوانیم به همان اهداف و انگیزه ای که رسول گرامی اسلام (ص) داشتند، ادامه دهنده راه ایشان بوده و «طَبِیبٌ دَوَّارٌ بِطِبِّهِ» باشیم.

وی اظهار داشت: رسول خدا (ص) نسبت به مردم دغدغه داشت و با غصه آنان غصه دار می شد و ادامه دهندگان راه ایشان نیز باید همانگونه باشند.

نماینده ولی فقیه در همدان در پایان  ابراز داشت: ما نیازمند نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما طلاب و فضلا هستیم تا بتوانیم فعالیت های بهتری در سطح استان داشته باشیم.

همچنین در این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر، نماینده طلاب همدان نیز به ایراد سخن پرداخت و با تأکید بر انقلابی بودن همگان، اظهار داشت: انقلابی بودن هزینه دارد و این هزینه دادن را شهدای بزرگ به ما یاد داده اند.

وی ابراز داشت: حضور مدیران در پست های دولتی به تنفیذ ولی فقیه و رهبر معظم انقلاب است و اگر این تنفیذ نباشد، مسئولین ما مشروعیتی در نظام نخواهند داشت؛ پس باید گوش به فرمان ولی فقیه باشند.

نماینده طلاب همدان خاطرنشان ساخت: از حجت الاسلام والمسلمین نظیری، مدیرکل محترم تبلیغات استان همدان که در یکی از جلسات که به مُسلمات دین و کشور دهن کجی شده بود، جانانه دفاع کردند کمال تقدیر و تشکر را داریم.

نائب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلا تصریح کرد: امیدواریم تمام مسئولین، انقلابی بوده و به وظایف خود به درستی عمل نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر در پایان بیان داشت: ما استوار و محکم پشت کلام، بیانات و اهداف رهبر معظم انقلاب ایستاده و خود را سرباز کوچکی در رکاب ایشان می دانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha