سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
تجلیل از اساتید برتر حوزه علمیه قم

حوزه/ در پایان بیست و یکمین اجلاسیه اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم پیش از ظهر در سالن همایش های مجتمع عالی امام خمینی(ره) قم برگزار شد از اساتید نمونه و برتر تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» بیست و یکمین اجلاسیه اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم پیش از ظهر امروز با حضور آیت الله العظمی سبحانی، آیت الله اعرافی، اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و شورای عالی حوزه های علمیه و جمع کثیری از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم در سالن  قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار شد.

در این برنامه معاون آموزش حوزه های علمیه به ارائه آماری درباره فعالیت های آموزشی حوزه پرداخته و سپس آیت الله اعرافی به بیان وضعت کنونی حوزه و تلاش های انجام شده جهت رسیدن به جایگاه والای آن پرداخت.

در ادامه حضرت آیت الله سبحانی ضمن بیان آثار و برکات انقلاب اسلامی به بیان فضائل شخصیت رسول گرامی اسلام و امام جعفر صادق پرداختند.

این مرجع تقلید  یادآور شدند: کشوری که در آن حریت عقلی نباشد، پیشرفت نمی کند، پیشرفت در سایه قلم های آزادی است که در چارچوب عقلی و قانونی رقم بخورد، ما باید بتوانیم مردم را از سموم فضای مجازی نجات دهیم.

گفتنی است: در پایان این برنامه از اساتید نمونه سطوح عالی حوزه علمیه قم حجج اسلام والمسلمین دوستی زنجانی، منصر مظاهر، سید مهدی حسینی بیان، احمدامین شیرازی و حسین نجد تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • استاد سطوح عالی IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
    0 0
    لطفاً معیارها و ملاک های تعیین اساتید نمونه برای اطلاع اساتید سطوح عالی منتشر شد.