سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
مجبور کردن کودک روزه دار در بروکلین به تماشای غذاخوردن دیگران

حوزه/ کارمند مدرسه ای در شهر بروکلین، به بهانه یک اقدام انضباطی کودک نه ساله مسلمان را که روزه بوده مجبور کرد به تماشای غذا خوردن همکلاسی هایش بنشیند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از patch، یک کارمند مدرسه ای در بروکلین در شهر نیویورک آمریکا، پسربچه 9 ساله مسلمانی را که روزه بوده مجبور ساخته، برای مجازات خندیدن، نهارخوردن دوستانش را تماشا کند.

طبق دادخواستی که روز چهارشنه توسط شورای روابط اسلامی آمریکایی (کایر) به نمایندگی از والدین این مسلمان به مقامات وزارت آموزش و پرورش فرستاده شده، این دانش آموز مسلمان در ماه مبارک رمضان، زبان روزه در حرکتی تنبیهی مجبور شده خوردن دیگر دانش آموزان را تماشا کند.

 کارمند مدرسه به پسربچه 9 ساله گفته تو باید در کافه تریا بنشینی و تماشا کنی  که بچه ها غذا می خورند.  او بعد از ظهر آن روز در آغوش مادرش به گریه افتاده و گفته که دیگر نمی خواهد در مدرسه روزه بگیرد.

گفتنی است شکایت به وزارت آموزش و پرورش بی نتیجه بوده و این خانواده مجبور شدند به سازمان برابری فرصت ها و مدیریت تنوع قومیتی شکایت کنند، که هنوز حکمی در این رابطه صادر نکرده است.

زمان ماشارالله مادر این کودک گفت: من به این مدرسه اعتماد کردم تا با پسرم با عزت و احترام رفتار کنند و آن ها در عوض از دین او برای مجازات کردنش سوء استفاده کردند.

 ماشارالله گفت:  من انتظار داشتم که وزارت آموزش و پرورش از من حمایت کرده و از پسرم حمایت کند. ولی آن ها حامی کارمندی شدند که پسرم را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

 گفتنی است مدرسه و مسئولینش چنین اتفاقی را انکار کردند.

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha