پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام سرایی

حوزه/ حجت الاسلام سرایی گفت: انقلاب اسلامی نتیجه وحدت مسلمین بود و دشمن هم این را به خوبی متوجه شده و در صدد ایجاد تفرقه برای ضربه زدن به انقلاب و مسلمین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی، ظهر امروز در مراسم جشن ولادت پیامبر اسلام (ص) و امام صادق (ع) و هفته وحدت که در مصلی شهرستان تکاب برگزار شد، اتحاد و همبستگی مسلمین را عامل از بین رفتن توطئه‌های دشمنان اسلام دانست و اظهار داشت: هفته وحدت برزگداشت یک اتحاد بین امت اسلامی است و چنین مجالسی وقتی به مرحله عمل می‌رسد دشمنان اسلام را خشمگین کرده و توطئه‌های آن‌ها را نقش بر آب می‌کند.

وی ادامه داد: امروزه که دشمنان اسلام و استکبار جهانی با جنگ‌های نیابتی به دنبال تضعیف مسلمین است، وحدت و انسجام ملی بین مردم ایران یک ضرورت اجتناب ناپذیر است و تفرقه و اختلاف بالاترین خطر برای نظام اسلامی در عصر کنونی است و هر کس در جهت تفرقه قدم بردارد یا خائن است و یا از روی جهالت فریب شیطان را خورده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، هفته وحدت را نماد پیمان با راه و روش اسلام و خط امام و رهبری دانست و تصریح کرد: هفته وحدت نماد همدلی، اخلاق‌محوری و عظمت مسلمین و برادری شیعه و سنی است و این هفته را می‌توان نماد از بین رفتن تعصبات و فرقه‌گری‌ها دانست.

وی افزود: هفته وحدت بدین معنا است که شیعه و سنی با طرح مشترکات خود و انسجام در بین مذاهب اسلامی اختلافات را از بین ببرند و توطئه‌های دشمن اسلام را ناکام بگذارند.

حجت الاسلام سرایی در خاتمه با بیان این‌که انقلاب اسلامی نتیجه وحدت مسلمین بود و دشمن هم این را به خوبی متوجه شده و در صدد ایجاد تفرقه برای ضربه زدن به انقلاب و مسلمین است، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی استکبار و صهیونیست با مشکل مواجه شدند و به این باور رسیدند که با وحدت مسلمین حکومت‌های استکباری از بین می‌روند لذا با خرج هزینه‌های هنگفت سعی کردند بین شیعه و سنی تفرقه و اختلاف بیندازند تا به حکومت‌های استکباری خود دوام بدهند و البته این توطئه‌ها هم با وحدت مسلمین نقش برآب شد.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha