جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جلسه طلاب سنقر و کلیایی

حوزه/ امروز مردم به روحانیت اعتقاد داشته و پای آن ایستاده اند؛ لذا خودمان باید قدر خود را دانسته و بدانیم که زیر ذره بین قرار داشته و کوچکترین حرکت ما را به پای نظام و رهبری می نویسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین حسینی کیا، در جلسه طلاب و فضلای سنقر و کلیایی که عصر امروز در مدرس امام خمینی (ره) مدرسه فیضیه قم برگزار شد، اظهار داشت: به لطف خدا و عنایت حضرت زهرا (س) و فعالیت جهادی دوستان انقلابی در شهرستان، توفیق شد که در سال ۱۳۹۴ به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برگزیده شویم و در این مدت خوشبختانه کارهای خوبی در شهرستان انجام شده؛ اما کافی نیست.

وی ابراز داشت: امروز چهار دهه از انقلاب اسلامی ایران می گذرد و مشکلات موجود ظرف دو یا سه سال قابل حل نیست؛ چراکه بودجه و زمان برای رفع تمام عقب ماندگی ها کافی نمی باشد.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: امروز انجام فعالیت های زیرساختی، بودجه های بسیاری را می طلبد و به عنوان مثال هر کیلومتر آسفالت، قریب به ۵۰۰ میلیون تومان هزینه بر می دارد که کارهای مناسبی در این زمینه انجام شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی کیا تصریح کرد: در طول این مدت نمایندگی بنده، پرونده گاز سنقر در حال بسته شدن است و تا به امروز ۱۳۱ روستا در دوران بنده گازرسانی شده است و آخرین پروژه آن با ۲۶ روستا در حال بسته شدن است.

وی بیان داشت: در بحث طرح هادی ظرف سه سال گذشته، ۸۳ روستا انجام شده است و در موضوع آب نیز کارهای بسیار خوبی برای مردم انجام شده است.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت های فرهنگی، اظهار داشت: مجتمع فرهنگی که در سال ۱۳۹۰ بنابر سفر رهبر معظم انقلاب برای سنقر باید ساخته می شد، متأسفانه انجام نشد؛ اما امروز در حال ساخته شدن است و ساخت مجتمع فرهنگی دیگری را نیز آغاز کرده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی کیا ابراز داشت: در گذشته شاهد فضای ناهنجار فرهنگی در سنقر بوده ایم؛ اما در این مدت، یک مورد هم شاهد برگزاری کنسرت یا مسائل دیگر نبوده ایم.

وی خاطرنشان ساخت: برگزاری نماز جماعت در مدارس آموزش و پرورش در سنقر انجام شده و کارهای خوبی در این موضوع نیز شده است؛ البته همه کارها به دست ما نیست و مسئولان دیگر هم باید پای کار آمده و فعالیت نماید.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز مردم به روحانیت اعتقاد داشته و پای آن ایستاده اند؛ لذا خودمان باید قدر خود را دانسته و بدانیم که زیر ذره بین قرار داشته و کوچکترین حرکت ما را به پای نظام و رهبری می نویسند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی کیا بیان داشت: بنده امروز به عنوان نماینده مردم سنقرو کلیایی در مجلس شورای اسلامی مشغول به فعالیت هستم؛ اما اگر برای این شهرستان شخص بهتری را سراغ دارید، به یقین بدانید که کاندیدا نخواهم شد.

در پایان سخنان نماینده مردم سنقر، طلاب و فضلا سؤالاتی را مطرح نموده و حجت الاسلام والمسلمین حسینی کیا به آن پاسخ داد.

همچنین در ابتدای این جلسه حجت الاسلام فعلی، نماینده طلاب و فضلای سنقر و کلیایی به ایراد سخن پرداخت و گفت: در سال تحصیلی جدید، سه مرتبه تأمین اعتبار برای صندوق قرض الحسنه طلاب و فضلای سنقر و کلیایی شده است که از حجت الاسلام والمسلمین حسینی کیا کمال تقدیر و تشکر را داریم.

وی اظهار داشت: گروه تبلیغی امام علی علیه السلام سنقر و کلیایی از جمله گروه های فعالی است که در سطح منطقه حضور داشته و نماینده محترم شهرستان نیز همکاری های لازم با این گروه را داشته اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha