سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام شرافتی

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین، در جمع طلاب مدرسه امیرالمومنین(ع) شهرستان آوج گفت: دشمنان ریشه و اساس اسلام را هدف قرار داده اند و می خواهند با از بین بردن اتحاد و انسجام، بین امت اسلامی نفوذ کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام غلامرضا شرافتی، عصر امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) شهرستان آوج ضمن تبریک فرار سیدن میلاد رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) و گرامیداشت هفته وحدت، گفت: دوری از تفرقه امری ضروری است و  برگزاری مراسم و آیین های سنتی و مذهبی که با جمع شدن و تجمع مسلمانان روبرو می شود یکی از مهم ترین راه های ناکامی دشمنان است.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: دشمنان ریشه و اساس اسلام را هدف قرار داده اند و می خواهند با از بین بردن اتحاد و انسجام، بین امت اسلامی نفوذ کنند.

حجت الاسلام شرافتی، کلام و رفتار رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) را مهم ترین دلیل پیشرفت دین اسلام دانست و اظهار کرد: دین وحدت بخش اسلام توانسته افراد بسیاری را از سراسر جهان به خود جذب و آنها را به راه سعادت و رستگاری هدایت کند.

وی اظهار کرد: اگر امت اسلام به درستی رفتار و کردار پیامبر مکرم اسلام(ص) را الگوی خود قرار دهند و از ایجاد تفرقه و اختلاف دوری کنند، هرگز دچار معضلات و مشکلات اجتماعی و فرهنگی نخواهند شد.

حجت الاسلام شرافتی همچنین  طلاب را به تحقیق و پژوهش در سیره و گفتار حضرت محمد (ص) توصیه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha