سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
نشست معاون تهذیب کشور

حوزه/ نشست دو روزه معاونان تهذیب حوزه های علمیه کشور امروز در آمل به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، نشست دو روزه معاونان تهذیب حوزه های علمیه کشور امروز در آمل به کار خود پایان داد.

حجت الاسلام جعفر طبرسی، معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران در این خصوص به خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران گفت: در این نشست دو روزه مهم ترین مباحث مربوط به فعالیت های تهذیبی حوزه های علمیه مورد بحث و تبادل نظر معاونان تهذیب سراسر کشور قرار گرفت.

وی با اشاره به این که این نشست ها و هم اندیشی ها آثار و برکات ارزشمندی در جهت تقویت برنامه های تهذیبی حوزه در پی خواهد داشت، افزود: در این نشست دو روزه طرح و برنامه هایی که در حال حاضر در سطح مدارس علمیه برگزار می شود مورد ارزیابی کارشناسی قرار گرفت.

حجت الاسلام طبرسی با بیان این که در چنین نشست هایی تصمیمات خوبی جهت تقویت برنامه های تهذیبی مدارس علمیه اتخاذ می شود، خاطرنشان کرد: طرح جامع تربیتی، مباحث قرآن و عترت، مشاوره و خانواده، سیر مطالعاتی شهید مطهری و مباحث اخلاقی به طور کاملاً تخصصی در این نشست دو روزه مورد بحث و بررسی معاونان تهذیب حوزه های علمیه کشور قرار گرفت.

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که این گونه نشست ها فرصت مناسبی برای بررسی نقاط ضعف و قوت طرح های تهذیبی حوزه های علمیه است، بیان داشت: خوشبختانه در این دو روز نیز به صورت کاملاً کارشناسی و کاربردی برنامه های تهذیبی حوزه مورد ارزیابی معاونان تهذیب قرار گرفت.

وی با اشاره به این که بسیاری از تصمیمات کلان در حوزه مسائل اخلاقی و تربیتی از دل همین نشست ها و اهم اندیشی های مشترک اتخاذ می شود، خاطرنشان کرد: به طور حتم خروجی این نشست دو روزه موجب تقویت و اثرگذاری بیشتر برنامه های تهذیبی مدارس علمیه خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha