جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام قریشی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: ائمه جماعات باید در مساجد برنامه تبلیغی و تفسیر قرآن داشته باشند؛ متاسفانه عده‌ای از این خلاء سوء استفاده کرده و افراد غیرصالح در امر تبیلغ وارد می‌شوند و شروع به تفسیر قرآن می‌کنند؛ بسیاری از هیئات مذهبی فاقد روحانی هستند و اگر نیازهای دینی مردم برطرف نشوند دست یاری به سوی دیگران دراز می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی، شامگاه پنج‌شنبه در مراسم جشن ولادت پیامبر اسلام (ص) و امام صادق (ع) که در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد، با تبریک ایام، به خصوصیات پیامبر (ص) از زبان امام علی (ع) اشاره کرد و گفت: امام علی (ع) بیان می‌کنند که پیامبر الگوی مسلمین هستند و هر کس زندگی خود را به سبک زندگی پیامبر(ص) در بیاورد به آرامش می‌رسد و محبوب‌ترین بندگان نزد خدا کسانی هستند که به نبی مکرم اسلام(ص) تاسی کرده و قدم در جای قدم حضرت بگذارند.

امام جمعه ارومیه افزود: در نزد خدای متعال شخصی محبوب‌تر از پیامبر(ص) نیست و به همین دلیل هم خداوند در مورد حضرت سرمایه‌گذاری کرده و سلام و صلوات پیامبران و ملائکه الهی به محضر نبی مکرم اسلام(ص) نشان از اوج عظمت حضرت دارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی، در ادامه با اشاره به نقش روحانیت در اجتماع و دفاع از انقلاب اشاره کرد و گفت: عده‌ای به دنبال کم رنگ کردن نقش روحانیت در جامعه هستند، لذا باید با هم‌فکری و اتحاد مباحث را پیش برد.

وی اظهار کرد: ائمه جماعات باید در مساجد برنامه تبلیغی و تفسیر قرآن داشته باشند؛ متاسفانه عده‌ای از این خلاء سوء استفاده کرده و افراد غیرصالح در امر تبیلغ وارد می‌شوند و شروع به تفسیر قرآن می‌کنند؛ بسیاری از هیئات مذهبی فاقد روحانی هستند و اگر نیازهای دینی مردم برطرف نشوند دست یاری به سوی دیگران دراز می‌کنند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha