چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مسعودی خمینی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: ما باید صبر و استقامت در برابر مشکلات و ناملایمتی ها را از سبک زندگی و سیره نورانی پیامبر اکرم(ص)، الگوگیری کنیم.

آیت الله علی اکبر مسعودی خمینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه» ضمن تبریک هفدهم ربیع الاول، سالروز ولادت باسعادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) اظهار داشت: ما اگر به تاسی از سبک زندگی و سیره اهل بیت(ع) به ویژه شخص پیامبر(ص) در برابر مشکلات و سختی ها و ناملایمتی ها، صبر و استقامت پیشه کنیم، قطعاً خدای متعال نصرت و عنایت خود را شامل حال ما خواهد کرد.

وی افزود: ما اگر خود را پیرو حضرت رسول(ص) و خاندان مطهر ایشان می دانیم، باید در درجه اول، اخلاق و رفتار ما رنگ و بوی پیامبر(ص) و اهل بیت ایشان را داشته باشد که صبر و استقامت در برابر مشکلات و سختی ها نیز یکی از نشانه های بارز آن است که می بایست در سبک زندگی ما این مساله به خوبی تجلی و ظهور و بروز داشته باشد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین گفت: رفتار ما چه در ابعاد فردی و چه عرصه های اجتماعی می بایست به عنوان یک مسلمان و شیعه، توأم با سعه صدر و بردباری و اخلاق کریمانه و حسنه باشد که اگر این گونه شد و هر فردی خود را مقید به این امور دانست، قطعاً جامعه ما نیز گلستان می شود.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha