پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی

حوزه/عضو خبرگان رهبری بابیان این‌که دشمنان اسلام از هر روزنه‌ای برای ضربه زدن به اسلام بهره می‌گیرند، گفت: جبهه مقاومت اسلامی با مشارکت همه کشورهای اسلامی باید شکل بگیرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه» ضمن تبریک ولادت حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع) اظهار کرد: در شرایطی که منطقه خاورمیانه درگیر تحولات زیادی است و دست‌های دشمنان اسلام در آن به‌خوبی دیده می‌شود نیاز به وحدت در بین کشورهای اسلامی به‌خوبی احساس می‌شود.

وی افزود: باید حاکمان کشورهای اسلامی مطالب همدیگر را درک کرده و واقعاً دل‌ها را به وحدت و یکپارچگی نزدیک کنند اگر هر کشوری بخواهد خواسته خودش را پیش ببرد قطعاً وحدت شکل نخواهد گرفت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسلامی ابراز داشت: باید برای ایجاد وحدت همدیگر را درک کنیم و به همان اندازه‌ای که خودمان را می‌بینیم دیگران را هم ببینیم چراکه دشمنان اسلام به‌صورت یکپارچه عمل می‌کنند و از هر روزنه‌ای برای ضربه زدن به‌نظام و کشورهای اسلامی بهره می‌گیرند.

وی به نقش کشورهای بیگانه در ایجاد اختلاف در بین امت‌های مسلمان اشاره کرد و گفت: آمریکا و انگلستان در دامن توطئه و اختلاف‌افکنی بزرگ‌شده‌اند و از همین رو همواره به دنبال ایجاد اختلاف هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسلامی ادامه داد: یک‌زمانی انگلستان برای 20 درصد از مردم خودش می‌توانست غذا تأمین کند یعنی بیش از 80 درصد نیازهایش باید از خارج تأمین می‌شد درواقع این انگلستان در خارج از سرزمین خودش باید تفرقه بیندازد تا منابع این کشورها را غارت کند.

وی تصریح کرد: این کشورها به دنبال تأمین منافع کشور خودشان هستند و هیچ زمانی ندیدیم که جزء منافع خودشان به فکر کشور دیگری باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسلامی بابیان این‌که باید دشمن را بشناسیم و در مقابل این دشمن محکم بایستیم، خاطرنشان کرد:

مقاومت اسلامی کارش این است که وحدت را در جامعه‌ای اسلامی ایجاد کند و اگر امت اسلامی به این وحدت و هماهنگی رسید قطعاً دشمن شکست می‌خورد اما اگر مقاومت اسلامی سست شود انسجام و همدلی از بین می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha