شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تقدیر از عوامل فیلم منطقه پرواز ممنوع

حوزه/ طی مراسمی با حضور مسئولان آستان مقدس کریمه اهل بیت(س)، از کارگردان، نویسنده، بازیگران و دیگر عوامل فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در این مراسم که عصر امروز در حرم کریمه اهل بیت(س) برگزار شد، امیر داسارگر، نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع گزارشی از مراحل ساخت آن ارائه داد.
در این مراسم که با حضور حجت الاسلام بهشتی پور، مدیر روابط عمومی و تبلیغات اسلامی و کمال ثریااردکانی، رئیس اداره امور بین الملل آستان مقدس برگزار شد، با اهدای پرچم متبرک و نگین انگشتری سنگ مزار حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها از عوامل و بازیگران این فیلم سینمایی تجلیل به عمل آمد.

خاطرنشان می شود: فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» روایتگر داستان سه نوجوان است که در حین آماده شدن برای مسابقه ساخت پهپاد، با پیدا شدن یک یوزپلنگ در حوالی محل زندگیشان، وارد مسائل و درگیری‌های مختلف و مهیجی می‌شوند.

هادی حجازی فر، محمد فیلی، متین‌پاکزاد، متین کرمانی، علیرضا اکبری، علی ذکریایی، زین العابدین تقی پور و بهار نوحیان از جمله بازیگران فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» هستند.
فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» پرمخاطب‌ترین فیلم جشنواره کودک و نوجوان اصفهان بوده و جایزه بهترین بازیگر این جشنواره را هم از آن خود کرده است.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha