جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اقدام تهدیدآمیز مردی با اسلحه جنگی به مسجد دنور در کلرادو

حوزه/ هویت مردی که در اقدامی تهدیدآمیز با اسلحه به مسجد الشهدا در دنور رفته بود و تفنگ را به سوی مردم نشانه رفته بود، توسط پلیس اعلام گردید.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از cbslocal،  مردی که یک تفنگ جنگی را به دست گرفته بود و روبروی مسجد الشهدا در مرکز شهر دنور در ایالت کلرادوی آمریکا به سوی مسلمانان نشانه رفته، شعارهای اسلام هراسی و ضدمسلمانی سر می داد، توسط پلیس شناسایی شد.

وی درحالی که تفنگی به دست گرفته بود، با رفتاری تهدیدآمیز در خارج از مسجد دنور ایستاده و مردم را وحشت زده می کرد، طبق گفته پلیس عکس مظنون با نام بنیامین کاسیان روچا، 24 ساله  به خاطر اغتشاش روز پنج شنبه منتشر شده است.

پلیس همچنین فیلمی از دوربین های مداربسته خارج مسجد را در رابطه با عمل این فرد که گفته می شود تحت تاثیر مواد مخدر خاصی قرار داشته منتشر ساخت.

رون توماس ، رئیس پلیس منطقه ای دنور گفت که مظنون اظهارات ضد مسلمانی را با لحنی تعصب آمیز سر داده است.

وی خاطر نشان کرد: البته اسلحه ای که در دست داشته بادی بوده و خوشبختانه خطری نداشته است. ماموران پلیس به منطقه اعزام شده و وی را بازداشت کرده اند.

هیچ کس در حین برخورد صدمه ندید ، اما امام مسجد در این رابطه با خبرنگاران صحبت کرده و نسبت به آسیب روحی و ارعاب در جامعه اسلامی هشدار داد.

پلیس منطقه  احتیاطا  گشت های بازرسی اطراف مساجد دنور را افزایش داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha