پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ تجلیل از طلاب برتر مدرسه علمیه امام باقر(ع) کامیاران

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: دین اسلام برای تمام شئونات زندگی بشر دستورات کامل و خاص خود را دارد و باید گفت که یکی از ویژگی های منحصربفرد اسلام، زنده بودن و همیشگی بودن دستورات آن می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدجلال حسینی، جمعه شب در مراسم جشنی که به مناسبت میلاد با سعادت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع)، در مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران برگزار شد، وجود نازنین رسول اکرم (ص) را مایه سعادت و خوشبختی بشر عنوان کرد و گفت: پیامبر اکرم (ص) در زندگی گهربار خویش تلاش فراوانی برای تحول در زندگی بشریت داشتند و توانستند که بخش اعظمی از مردمان آن زمان که در مسیر خلاف حق در حرکت بودند را از خواب غفلت بیدار کنند.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران، با اشاره به اینکه رسول اکرم (ص) را باید حبل متین جامعه انسانی نامید، اظهار کرد: با بعثت ایشان، طبقه های اجتماعی کاذب و ساختگی از هم پاشید و آنچه که انسان ها را طبقه بندی می کرد، تقوا و رستگاری  بود.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: امام جعفر صادق (ع) در تمامی زمینه های علمی و فقهی سرآمد روزگار خود بودند و احادیث و روایاتی که از ایشان به یادگار مانده، هنوز زنده و پویا می باشند.

 استاد حوزه علمیه استان کردستان بیان داشت: خوشبختانه دین اسلام برای تمام شئونات زندگی بشر دستورات کاملی دارد و  یکی از ویژگی های منحصربفرد اسلام، زنده بودن و همیشگی بودن دستورات آن است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha