پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
گام دوم انقلاب

امام جمعه شهرستان کردکوی، عنایت خدا و مجاهدت جوانان را عامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: برای حفظ این پیروزی، جوانان نقش اساسی دارند؛ نیروی جوان سرمایه نظام و حافظ دستاوردهای چهل ساله انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، حجت الاسلام مهدی شیخی در نشست گفتمان دینی پیرامون گام دوم انقلاب در جمع طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهراء سلام الله علیها شهرستان بندرترکمن بیان کرد: امروزه ایران به جایی رسیده است که در تمام عرصه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، نظامی و سیاسی موفق عمل می کند.

وی، عنایت خدا و مجاهدت جوانان را عامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: برای حفظ این پیروزی، جوانان نقش اساسی دارند؛ نیروی جوان سرمایه نظام و حافظ دستاوردهای چهل ساله انقلاب هستند.

امام جمعه شهرستان کردکوی، خطاب بیانیه گام دوم را ملت ایران و جوانان به خصوص طلاب علوم دینی دانست و افزود: طلاب نباید عرصه فرهنگ را خالی بگذارند که دشمن در کمین نشسته است؛ از طرفی، انقلاب به راحتی بدست نیامده است و برای به دست آوردن آن، خون ها ریخته شده است.

حجت الاسلام شیخی در ادامه مباحث خود به بیان ویژگی های یک هکنشین خوب پرداخت و توضیح داد: توجه به همنشین و مراقبت از آن موجب پیشرفت زندگی انسان می شود و به طور کلی همنشین، نباید انسان را از خدا دور نکند.

وی اضافه کرد: مجالست با اشخاصی که موجب انحراف شود، برای انسان زیان به همراه دارد؛ با توجه به روایات مجالست با فقیر، مسکین و دردمند و یاری آنان عامل تقرب به خداوند می شود.

اتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha