سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت السالام سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: پاسخگویی به نیازهای جامعه وابسته به امرپژوهش است و اگر در حوزه های علمیه فقط به امر آموزش بپردازیم و از پژوهش غافل شویم، هرگز پیشرفت نمی کنیم .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، عصر امروز  در دیدار با دست اندرکاران ستاد برگزاری جشنواره علامه حلی حوزه علمیه قزوین که در مدیریت حوزه استان برگزار شد، توجه به پژوهش را در مدارس علمیه ضروری دانست و بیان کرد: دست اندرکاران  و اساتید مدارس باید در برگزاری کلاس های پژوهشی جدیت داشته و آن را اولویت اصلی تمام برنامه های خود قرار دهند.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: پاسخگویی به نیازهای جامعه وابسته به امرپژوهش است و اگر در حوزه های علمیه فقط به امر آموزش بپردازیم و از پژوهش غافل شویم، هرگز پیشرفت و موفق نخواهیم شد.

وی ادامه داد: باید آموزش های حداقلی به طلاب داده شود تا با شرکت در این نوع جشنواره های مهم، از کسب امتیاز باز نمانند.

ارسال ۳۰۰ اثر به جشنواره علامه حلی حوزه علمیه قزوین

 حجت الاسلام وحید هاشمی در این جلسه از ارسال ۳۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره علامه حلی حوزه علمیه قزوین خبر داد.

دبیر جشنواره علامه حلی حوزه علمیه قزوین گفت: از این تعداد ۱۸ آثار پذیرفته شده که ۸ نفر از حوزه علمیه برادران و ۱۰ نفر از حوزه خواهران هستند.

حجت الاسلام هاشمی از همچنین از برگزاری اختتامیه این جشنواره، روز ۱۸ آذرماه سال جاری در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین خبر داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha