سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آیت الله توکل

حوزه/ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در واکنش به گرانی قیمت بنزین، این تصمیم و اجرای آن را بی‌تدبیری در زمان‌شناسی ذکر کرد و خطاب به نمایندگان مجلس، اظهار کرد: طبیعی است که تصمیم‌های مرتبط با معیشت و اقتصاد و مسائل اساسی مردم حتماً باید از مسیر مجلس و صلاح‌دید نمایندگان ملت و ناظر بر منافع مردم عبور کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین سید رحیم توکل، نماینده مجلس خبرگان رهبری امروز با صدور بیانیه ای اعلام کرد: در شرایطی که دشمنان جبهه مقاومت، با تکیه بر گسل‌های اجتماعی و اقتصادی سعی دارند مردم را از نظام و انقلاب جدا کنند، اتخاذ نابهنگام برخی تصمیم‌ها، نه تنها گره‌گشا نیست که بهترین خدمت به اهداف شیطان بزرگ است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در واکنش به گرانی قیمت بنزین، این تصمیم و اجرای آن را بی‌تدبیری در زمان‌شناسی ذکر کرد و خطاب به نمایندگان مجلس، اظهار کرد: طبیعی است که تصمیم‌های مرتبط با معیشت و اقتصاد و مسائل اساسی مردم حتماً باید از مسیر مجلس و صلاح‌دید نمایندگان ملت و ناظر بر منافع مردم عبور کند.

آیت الله توکل ادامه داد: تصمیم اخیر رئیس‌جمهور در افزایش قیمت بنزین نباید از ناحیه مجلس با سکوت مواجه شود، چراکه نارضایتی جامعه از این تصمیم از طریق نمایندگان مجلس باید به تصمیم‌های درست و معطوف به منافع و رضایت مردم بیانجامد.

وی، نمایندگن مجلس را به برخورد فعال با این موضوع و تامین نظر موکلان خود دعوت کرد و گفت: طی سال‌های اخیر، فشارهای زیادی به مردم کشور و این استان به واسطه‌ی تصمیم‌های ناصحیح دولت وارد آمد که مغایر با شعارهای دولت بوده و نمایندگان مجلس در آستانه انتخابات نباید اجازه دهند تا با تصمیم‌های نابجا، هزینه نظام زیاد شود و سطح مشارکت مردم در انتخابات کاهش یابد.

عضو خبرگان رهبری در ادامه یادآور شد: مراقبت از منافع مردم و مصالح نظام از وظایف اولیه هر نماینده مجلس است و نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی فارغ از هرگونه سلایق سیاسی باید با تمام ظرفیت از خواسته‌های به حق مردم حوزه‌های انتخابیه خود دفاع کنند و نگذارند تا با تصمیم‌های غلط، دوستداران انقلاب ناراحت و دشمنان انقلاب شاد و نظام مقدس جمهوری اسلامی دچار خسارت شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha