جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نفوذ دشمن

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به اینکه حربه نفوذ یکی از پیچیده ترین ترفندهای دشمن در سال های اخیر است، گفت: استفاده از مهره های داخلی و خودفروخته، ایجاد ناامیدی در بطن جامعه به ویژه در بین قشر جوان و... تنها گوشه ای از پروژه نفوذ دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سعید مومنی، بعدازظهر امروز در جمع طلاب مدرسه سفیران خاتم الانبیاء (ص) شهر سنندج اظهار داشت: یکی از نیازهای مبرم و حیاتی جهان اسلام حفظ و تقویت وحدت در این برهه خاص از تاریخ است.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: دشمنان جهان اسلام در دهه اخیر برنامه ریزی های بسیار تخصصی برای از هم پاشیدن دین اسلام پی ریزی کرده اند که نمونه بارز آن تقویت و تجهیز داعش در سوریه و عراق بود.

وی با اشاره به اینکه در میان عداوت دشمن با نظام اسلامی ایران بیش از سایر کشورهاست، عنوان کرد: ظهور و بروز انقلاب اسلامی تمامی معادلات منطقه ای ابرقدرتها را برهم زد و نیز انتشار آرمانهای آزادیخواهانه این انقلاب باعث ترس دشمنان گردید، لذا از همان ابتدای پیروزی انقلاب توطئه های گوناگون دشمنان علیه این ملت آغاز گردید.

مومنی با تاکید بر اینکه این انقلاب در طوفان توطئه ها و دشمنی ها توانست که به سلامت خود را بدین جایگاه برساند، بیان داشت: در طول 4 دهه اخیر نظام و ملت ایران انواع دشمنی ها و توطئه ها را تجربه کرده اند و خوب می دانند که دشمنان هرگز دلسوز این مملکت نبوده و نیستند.

وی با اشاره به اینکه حربه نفوذ یکی از پیچیده ترین ترفندهای دشمن در سال های اخیر است، گفت: استفاده از مهره های داخلی و خودفروخته، ایجاد ناامیدی در بطن جامعه به ویژه در بین قشر جوان و... تنها گوشه از پروژه نفوذ دشمن می باشد.

مومنی در ادامه سخنان خود گفت: در فضای مجازی ساختار نظام و روحانیت را با افترا و تهمت های ناروا هدف قرار می دهند، لذا طلبه امروز باید بصیرت دینی و روحیه انقلابی داشته باشد و بتواند به خوبی این خودفروشان را شناسایی نماید.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کردستان از طلاب خواست که خود را وارد بازی های سیاسی جناح ها نکنند و افزود: طلبه وظیفه ای معنوی و ارشادی بر عهده دارد که باید آن را به نحو احسن انجام دهد، لذا دیگر نمی تواند و البته نباید خود را در مسیر جریان های سیاسی و حاشیه دار قرار دهد.

 مومنی با تاکید بر اینکه طلاب در سالهای اخیر به شدت مورد هجمه تبلیغاتی دشمن بوده اند، بیان کرد: طلبه نیز مانند سایر اقشار جامعه جزوی از اجتماع محسوب می شود و راهی را انتخاب کرده است که صلاح می داند، لذا کسانی که با زبان طعنه با طلاب سخن می گویند باید بدانند که طلبه فردی است که طالب درک بیشتر علوم دینی و خدمت به اسلام می باشد نه چیزی بیشتر و نه چیزی کمتر.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کردستان گفت: از طلاب درخواست داریم که هرگز با طعنه و سخنان نیش دار برخی افراد مغرض و یا فریب خورده مایوس نشوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha