پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام احمد منزه مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) هرسین

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) هرسین با تاکید بر لزوم رسیدگی به افزایش بی رویه و غیرمنطقی قیمت ها، تصریح کرد: افزایش ناگهانی قیمت بنزین مایه نگرانی مردم را به وجود آورد.

حجت الاسلام احمد منزه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری» حوزه » در کرمانشاه، با اشاره به افزایش ناگهانی قیمت بنزین که مایه نگرانی مردم را به وجود آورد، گفت: با وضعیت اقتصادی مردم، با کدام منطق باید قیمت حامل های انرژی را افزایش داد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) هرسین با بیان اینکه مسئله انصاف در دین ما مسئله مهمی است با استناد به کلام امیر بیان که فرمودند: «إنَّ أعْظَمَ الْمَثُوبَةِ مَثُوبَةُ الْإنْصافِ/ برترین ثواب الهی ثواب انصاف است»، افزود: انصاف در مقابل دوست و دشمن زیباست، اما در فضای سیاسی- اجتماعی امروز جامعه، رنگ و بویی از انصاف در تصمیم گیری کلان مشاهده نمی شود.

وی خاطر نشان کرد: چرا مشکلات و سختی های برجامِ نافرجام باید بر گردۀ مردم تحمیل شود؟! چرا در چنین شرایط نامطلوب اقتصادی باید شاهد حرکت هایی برخلاف مصلحت ملی باشیم.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) هرسین تصریح کرد: پرش تصاعدی قیمت بنزین بی تدبیری در حق مردم است.

حجت الاسلام منزه با اشاره به اینکه مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور که حاصل تصویب اشتباه ۲۰ دقیقه ای برجام بود، گفت: اگر آن خطای راهبردی در خصوص برجام صورت نمی گرفت، الآن شاهد افزایش بی رویه و غیرمنطقی قیمت ها نبودیم آن هم دقیقا در روز ولادت با سعادت پیامبر عظیم الشأن(ص) که روز عید را بر ملت شریف ایران تلخ کرد.

وی گفت: شایسته نیست در فضای محاکمه ی جدی مفسدان اقتصادی که بارقه های امید را در دل مردم انقلابی روشن و آنان را نسبت به آینده نظام امیدوار کرده، مردم را نا امید کرد.

وی تصریح کرد: ملت ایران قدر مسئولین دلسوز و پرتلاش را به خوبی می دانند، مشقت های ۸ سال جنگ تحمیلی را به خوبی تحمل کردند، تحریم های ظالمانه ی دشمنان را تحمل می کنند، اما بی تدبیری برخی مسئولین را نمی توانند تحمل کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha