جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ علی الخطیب نائب رئیس مجلس اعلای شیعی لبنان

حوزه/ شیخ علی خطیب قدرت های سیاسی لبنان را به تسریع در تشکیل دولت نجات بخش و اصلاح گر که بتواند بین حکومت و شهروند اعتماد سازی کند، دعوت کرد.

ه گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی خطیب نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع) را مسلمانان تبریک گفت و برای امنیت و آرامش کشور های عربی و اسلامی و آزادی آن از لوث اشغالگران دعا کرد.

وی امت را به اقتدا به سیره و مناقب حضرت نبی مکرم اسلام (ص) به عنوان راه نجات آن در بحران ها دعوت کرد و گفت: آن حضرت معلم بشریت و مؤسس بهترین امت است.

دولت باید قادر باشد به مطالبات مردم در مبارزه با فساد و بازگرداندن اموال به غارت رفته پاسخ دهد

شیخ خطیب قدرت های سیاسی را به تسریع در تشکیل دولت نجات بخش و اصلاح گر که بتواند بین حکومت و شهروند اعتماد سازی کند، دعوت کرد و افزود: این دولت باید قادر باشد به مطالبات مردم در استقرار معیشتی، امنیت اجتماعی، مبارزه با فساد و بازگرداندن اموال عمومی به غارت رفته پاسخ دهد و با تشکیل یک شبکه امنیتی کشور را از قرار گرفتن در آشوب و توطئه های صهیونیستی آمریکایی حفظ کند.

نایب رئیس مجلس اعلای شیعی با بیان اینکه تشکیل دولتی که بتواند اوضاع اقتصادی و معیشتی و امنیتی را مدیریت کند، یک ضرورت ملّی است تا مانع آشوب و انحراف جنبش مردمی از مسیر مطالبه گرانه خود شود، تلاش برای انحراف جنبش مردمی را محکوم کرد و گفت: تجاوز علیه ارتش، بستن راه ها و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم محکوم است.

پاسخ مقاومت به تجاوز اسرائیل و بمباران عمق رژیم غاصب دستاورد بی نظیری است

شیخ خطیب به شدت اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی را در هدف قرار دادن رهبران مقاومت و مردم بی گناه فلسطین و سوریه و استمرار خودکامگی در فلسطین محکوم کرد.

وی ضمن عرض تسلیت به ملت فلسطین، پاسخ مقاومت به تجاوز اسرائیل و بمباران عمق رژیم غاصب را دستاوردی بی نظیر دانست و ملت های عربی و اسلامی را به حمایت از مقاومت و انتفاضه فلسطین علیه اشغالگران اسرائیلی دعوت کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha