سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حمله اراذل به حوزه علمیه کازرون

حوزه/ گزارش ها حاکی از آن است که اراذل و اوباش، شب گذشته طبقه اول حوزه علمیه کازرون را آتش زده و خساراتی به حوزه وارد کرده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، عده ای از اراذل و اوباش با سوء استفاده از اعتراضات مردمی، شب گذشته حوالی ساعت 23، در یک اقدام معاندانه به مدرسه علمیه صالحیه مکتب الصادق(ع) شهرستان کازرون حمله ور شده و طبقه اول حوزه را به آتش کشیدند.

گزارش ها حاکی از آن است که اراذل و اوباش طبقه اول مدرسه علمیه صالحیه مکتب الصادق(ع) شهرستان کازرون را آتش زده و خساراتی به این مدرسه وارد کرده اند. همچنین سه خودرو متعلق به مدرسه را هم آتش زده اند.

یکی از مسئولان حوزه علمیه استان فارس در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» با تایید خبر حمله به عناصر معاند و فرصت طلب به مدرسه علمیه صالحیه مکتب الصادق(ع) شهرستان کازرون، اظهار کرد: اراذل و اوباش و فرصت طلبان همچنین به یک مجتمع فرهنگی در شیراز حمله کرده و خساراتی را به مدرسه خاتم الانبیاء(ص) شیراز وارد کرده اند.

تصاویر حمله اراذل و اوباش به مدرسه صالحیه مکتب الصادق(ع) کازرون

مدیریت حوزه علمیه استان فارس با صدور بیانیه ای اعلام کرد: خبر حمله عده ای عناصر تحریک شده و فرصت طلب به بعضی از مدارس علمیه استان و ضرب و شتم طلاب مظلومی که جز دلدادگی به دین خدا و طلب علم و معنویت جرم دیگری ندارند سبب اعجاب و افسوس گردید.

اعجاب از اینکه چرا عده ای بی تدبیری مسئولانی که هیچ ارتباطی با حوزه های علمیه ندارند را با حوزه های علمیه و طلاب آن تسویه می کنند و افسوس از اینکه چرا در این حوادث حرمت اماکن مقدس باید شکسته شود؟!

مدیریت حوزه علمیه استان فارس هتک حرمت به برخی از مدارس علمیه استان که اردوگاه های علمی و فرهنگی حضرت ولی عصر ارواحنا فداه هستند- و طلاب آن را به محضر مبارک امام زمان تسلیت گفته و از مسئولان سیاسی می خواهد که با تصمیمات عاقلانه به جای مضاعف کردن مشکلات مردم باری را از دوش محرومان جامعه بردارند و از مسئولان امنیتی و انتظامی نیز می خواهد که با فرصت طلبان و حرمت شکنان به مقدسات برخورد جدی تری داشته باشند.

اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلان خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • reza AT ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
    0 1
    !!!
  • بنده خدا IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
    0 0
    متاسفم برای آنهایی که فهم وشعورشون روازدست دادن و با افرادی که تنها سلاحشون همین اعتقاد به خداست به دشمنی قدعلم کردن.وبه خیال خودشون میخوان مردم رودچار تزلزل در حفظ عقیده وایمان کنن .واقعا متاسفم. خدا بهترین مکرکنندگان است ومکرآنها را به خوشان باز میگرداند