جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حوزه علمیه فارس

حوزه/ در پی حمله اراذل و اوباش به برخی مدارس علمیه فارس به ویژه حوزه علمیه کازرون و مدرسه خاتم الانبیاء(ص) شیراز، مدیریت حوزه استان از مسئولان امنیتی و انتظامی خواست که با فرصت طلبان و حرمت شکنان به مقدسات برخورد جدی تری داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، در پی حمله اراذل و اوباش و فرصت طلبان به برخی مدارس علمیه فارس به ویژه مدرسه علمیه صالحیه مکتب الصادق(ع) کازرون و مدرسه علمیه خاتم الانبیاء(ص) شیراز، مدیریت حوزه استان از مسئولان امنیتی و انتظامی خواست که با فرصت طلبان و حرمت شکنان به مقدسات برخورد جدی تری داشته باشند.

متن بیانیه بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر حمله عده ای عناصر تحریک شده و فرصت طلب به بعضی از مدارس علمیه استان و ضرب و شتم طلاب مظلومی که جز دلدادگی به دین خدا و طلب علم و معنویت جرم دیگری ندارند سبب اعجاب و افسوس گردید.

اعجاب از اینکه چرا عده ای بی تدبیری مسئولانی که هیچ ارتباطی با حوزه های علمیه ندارند را با حوزه های علمیه و طلاب آن تسویه می کنند و افسوس از اینکه چرا در این حوادث حرمت اماکن مقدس باید شکسته شود؟!

مدیریت حوزه علمیه استان فارس هتک حرمت به برخی از مدارس علمیه استان -که اردوگاه های علمی و فرهنگی حضرت ولی عصر ارواحنا فداه هستند- و طلاب آن را به محضر مبارک امام زمان تسلیت گفته و از مسئولان سیاسی می خواهد که با تصمیمات عاقلانه به جای مضاعف کردن مشکلات مردم باری را از دوش محرومان جامعه بردارند و از مسئولان امنیتی و انتظامی نیز می خواهد که با فرصت طلبان و حرمت شکنان به مقدسات برخورد جدی تری داشته باشند.

و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

مدیریت حوزه استان فارس

۹۸/۸/۲۶

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha