سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
علی لاریجانی

حوزه/ رئیس مجلس شورای اسلامی، جزئیات جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی را که به منظور بررسی قیمت بنزین با حضور دبیر شورای عالی امنیت ملی برگزار شد، تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، علی لاریجانی، جزئیات جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی را که به منظور بررسی قیمت بنزین با حضور دبیر شورای عالی امنیت ملی برگزار شد، تشریح کرد.

وی افزود: امروز از ساعت ۸ صبح درباره مباحثی که این روزها مطرح است و درباره بحث یارانه‌ها صبحت کردیم و آقای شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی نیز در این جلسه حضور داشت و گزارشی از وضعیت را ارائه کرد همچنین نمایندگان نیز نظراتی داشتند که مطرح کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: آنچه که مهم است این است که اولا دولت منابعی را که به عنوان مابه‌التفاوت در نظر گرفته شده در اسرع وقت به حساب مردم واریز کند و نشان دهد که پای عهد خود ایستاده و کمیسیون مربوطه نیز باید حتما این کار را پیگیری کند.

لاریجانی ادامه داد: نگرانی مردم این است که این تصمیم، (اجرای مدیریت مصرف سوخت) تبعاتی در سایر قیمت‌ها داشته باشد. در زمینه اصلاح روش‌ها مرکز پژوهش‌ها و کمیسیون اقتصادی بررسی‌های لازم را انجام خواهد داد.

وی تصریح کرد: در این زمینه باید همه  هم داستان باشیم تا هرچه فشار بر مردم است برداشته شود و به آنان کمک شود و دغدغه نمایندگان هم همین است و قطعا در جلسات کمیسیون‌ها هم به دنبال حل مشکلات مردم هستیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان داشت: قطعا اصلاحات در این زمینه در فضای آرام سامان خواهد یافت. ما احتیاج داریم که فضای آرامی برای تصمیمات درست فراهم کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha