پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ حمله اراذل و اوباش به مدرسه علمیه صالحیه مکتب الصادق(ع) کازرون

در پی حمله شب گذشته عده ای از اراذل و اوباش و آشوبگران به مدرسه علمیه صالحیه مکتب الصادق(ع) کازرون، مدیر حوزه علمیه استان فارس با حضور در کازرون، از این مدرسه بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، در پی حمله شب گذشته عده ای از اراذل و اوباش و آشوبگران به مدرسه علمیه صالحیه مکتب الصادق(ع) شهرستان کازرون، حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی، مدیر حوزه علمیه استان فارس، صبح امروز با حضور در کازرون، از این مدرسه بازدید کرد.

مدیر حوزه علمیه استان فارس پس از بازدید از بخش های آسیب دیده  مدرسه علمیه صالحیه مکتب الصادق(ع) کازرون، در جمع طلاب، اساتید و کادر مدرسه به ایراد سخن پرداخت و از آنان دلجویی کرد.

وی همچنین در جلسه ای با امام جمعه کازرون و مسئولان مدرسه صالحیه مکتب الصادق(ع) به بررسی وضع مدرسه و خسارات وارده پرداخت.

گفتنی است، عده ای از اراذل و اوباش با سوء استفاده از اعتراضات مردمی، شب گذشته حوالی ساعت ۲۳، در یک اقدام معاندانه به مدرسه علمیه صالحیه مکتب الصادق(ع) شهرستان کازرون حمله ور شده و طبقه اول حوزه را به آتش کشیدند.

اراذل و اوباش طبقه اول مدرسه صالحیه مکتب الصادق(ع) کازرون را آتش زده و خساراتی به بخش هایی از این مدرسه وارد کرده اند. همچنین سه خودرو متعلق به مدرسه را هم آتش زده اند.

تصاویر حمله اراذل و اوباش به مدرسه صالحیه مکتب الصادق(ع) کازرون

یکی از مسئولان حوزه علمیه استان فارس در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» با تایید خبر حمله به عناصر معاند و فرصت طلب به مدرسه علمیه صالحیه مکتب الصادق(ع) شهرستان کازرون، اظهار کرد: اراذل و اوباش و فرصت طلبان همچنین به یک مجتمع فرهنگی در شیراز حمله کرده و خساراتی را به مدرسه خاتم الانبیاء(ص) شیراز وارد کرده اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha