جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

حجت الاسلام شکریان با تأکید بر اینکه وحدت و همدلی مهم ترین نیاز امروز کشورمان برای غلبه بر توطئه دشمنان است، تصریح کرد: دشمن با توطئه و فریب می کوشد تا زمینه دوری مردم از انقلاب و نظام را فراهم کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در دیدار جمعی از روحانیان و وعاظ بابل، با تبریک ایام، وحدت و همبستگی را بهترین راه عبور جامعه اسلامی از مشکلات فعلی دانست و گفت: وحدت همواره راهبرد جمهوری اسلامی ایران در دنیای اسلام بوده است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با اشاره به این که دشمن در هر مقطعی به دنبال تفرقه در جامعه اسلامی بوده است، افزود: بصیرت و هوشیاری مردم همواره خنثی کننده توطئه های دشمنان علیه نظام دینی بوده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که شرایط امروز کشورهای اسلامی نتیجه نفوذ و توطئه دشمنان است، خاطرنشان کرد: دشمن با تفرقه افکنی در میان مردم به دنبال نفوذ و توطئه در جامعه دینی است.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که دشمن در طول تاریخ همواره به دنبال تفرقه و اختلاف میان مسلمانان بوده است، افزود: شکست های متعدد نظام سلطه از جریان مقاومت در منطقه، موجب شده تلاش آنها برای ایجاد تفرقه میان مسلمانان بیشتر شود.

حجت الاسلام شکریان، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را محور وحدت و همبستگی در جوامع اسلامی معرفی کرد و گفت: ایران اسلامی در طول چهار دهه اخیر همواره پرچم دار وحدت میان مسلمانان بوده است.

استاد حوزه علمیه مازندران به برگزاری کنفرانس بزرگ وحدت اسلامی به میزبانی کشورمان اشاره کرد و با بیان این که برگزاری چنین نشست بزرگی نشان دهنده از تلاش و دغدغه ایران اسلامی برای تقویت وحدت میان مسلمانان است، افزود: به طور حتم این گونه نشست ها می تواند نقش مؤثری در تحکیم وحدت میان مسلمانان ایفا کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که نقش روحانیت در کشور همواره ایجاد بستر وحدت و همدلی بوده است، بیان داشت: امروز نیز که دشمنان در تلاش هستند مردم را از مسیر انقلاب منحرف کنند، علما و روحانیان نقش بسیار مؤثر و محوری در تقویت وحدت داخلی عهده دار هستند.

حجت الاسلام شکریان با تأکید براین که وحدت و همدلی مهم ترین نیاز امروز کشورمان برای غلبه بر توطئه دشمنان است، تصریح کرد: دشمن با توطئه و فریب می کوشد تا زمینه دوری مردم از انقلاب و نظام را فراهم کند.

استاد حوزه علمیه مازندران، روحانیت را پشتیبان واقعی نظام و انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: حضور در صحنه روحانیت تیری بر قلب معاندان و دشمنان این انقلاب و نظام است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha