سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به اعتراضات به گرانی بنزین گفت: تخریب حجره های طلاب چه ارتباطی به گرانی بنزین دارد؟! تخریب مدارس علمیه که مرکز آموزش علوم دینی هستند، آیا تاثیری در تغییر نرخ بنزین دارد؟!، منافقان و عناصر ضدانقلاب به دنبال به دست گرفتن مدیریت اعتراضات در سراسر کشور و تبدیل آنها به آشوب و اغتشاش هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» دراستان کردستان اظهار داشت: اعتراض حق طبیعی هر انسانی است و بی گمان تا انتقاد نباشد جامعه انسانی رو به تعالی نخواهد رفت، ولی با این وجود نقد و انتقاد باید در چارچوب خاصی تعریف و انجام شود.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به اعلام گرانی بنزین، گفت: طبیعتا گران شدن 3 برابری بنزین بر پیکره جامعه شوک سنگینی وارد می آورد و اعتراضاتی در پی دارد که امری طبیعی است و نباید این واکنش را دور از انتظار دانست، ولی در روز گذشته دیدیم که برخی از این اعتراضات به بیراهه رفته اند.

این استاد حوزه اظهار کرد: اعتراض صنفی امری طبیعی و عادی است، ولی تخریب و تعرض به اموال عمومی، مراکز آموزشی، بانک ها، حوزه های علمیه و... دیگر از بحث اعتراض صنفی خارج است و بی شک کسانی در پشت این اعتراضات خود را پنهان کرده اند.

حجت الاسلام والمسلین عربیان در ادامه سخنان خود ضمن محکوم کردن حمله به مدرسه علمیه کازرون شیراز، اظهار داشت: بی شک حمله به مدرسه علمیه کازرون با هدف و از سوی آشوبگران و با تحریک عناصر ضدانقلاب صورت گرفته است.

 استاد حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: تخریب حجره های طلاب چه ارتباطی به گرانی بنزین دارد؟! تخریب مدارس علمیه که مرکز آموزش علوم دینی هستند، آیا تاثیری در تغییر نرخ بنزین دارد؟!، منافقان و عناصر ضدانقلاب به دنبال به دست گرفتن مدیریت اعتراضات در سراسر کشور و تبدیل آنها به آشوب و اغتشاش هستند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: اکنون تنها را برون رفت از این وضعیت، تجدیدنظر دوباره مسئولان سه قوه در بحث نرخ جدید بنزین و نیز بصیرت ملت شریف ایران در این برهه خاص و حساس از تاریخ انقلاب اسلامی می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان بیان کرد: فتنه گران که بی شک توسط سرویس های جاسوسی عربی ـ غربی حمایت می شوند در این روزها به دنبال فرصت هستند که اعتراضات آرام مردم را به آشوب های خیابانی و قتل و کشتار تبدیل کنند و یک سناریو برای ملت ایران می باشد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در پایان سخنان خود گفت: بی شک این مشکل توسط دولت و نظام حل خواهد شد، لذا از ملت شریف ایران درخواست داریم که به شدت مواظب تحرک عناصر ضدانقلاب و فتنه گر باشند و به شایعاتی که هدفمند و برای ایجاد استرس و هیجان در جامعه منتشر می شود، بی توجه باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha