پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 872221
۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸
استاندار کردستان

حوزه/ بر همه لازم است با هوشیاری و درایت خود در این لحظه حساس و تاریخی توطئه گران و دشمنان را مایوس و طرد کنند و راه را بر سوء استفاده و خباثت آنان سد و صف خود را از آن جدا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، بهمن مرادنیا؛ استاندار کردستان امروز در واکنش به برخی از اعتراضات مردمی نسبت به گرانی قیمت بنزین و سوءاستفاده عده ای از فرصت طلبان و عوامل ضدانقلاب در آسیب رساندن به اموال عمومی پیامی صادر کرد.

در پیام استاندار کردستان آمده است:

متاسفانه دیروز شاهد بودیم تعداد اندکی از افراد ناآگاه با تحریک جریان های مغرض خارج از کشور، با ایجاد اختلال در نظم و امنیت دست به خشونت و تخریب اموال و اماکن عمومی و خصوصی زدند و موجبات رنج و زحمت و تشویش و نگرانی شما مردم عزیز را فراهم کردند.

آنان قصد دارند امنیت که مهمترین نعمت الهی است را از ما سلب کرده و دهه ۶۰ را که تجربه بسیار تلخ و ناگواری برای ایرانیان بود و سال‌ها است که هزینه‌های گزاف آن بر شانه های مردم این استان سنگینی می کند را دوباره بازنمایی کنند.

در حالیکه در ۲ سال اخیر رویدادهای ارزشمند فرهنگی نظیر جشن‌های نوروزی، کنگره بین المللی مشاهیر کرد، ثبت سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی و ده‌ها جلوه فرهنگی دیگر معرف چهره هنرپرور و فرهنگ مدار مردم کردستان بوده است.

اما وقایع دیروز نشان داد دشمنان مردم کردستان از این موفقیت ها عصبانی و برآشفته اند و با هر بهانه و روشی در صددند تا تصویری مخدوش از این مردم نجیب را به نمایش بگذارند.

مردم عزیز و شرافتمند کردستان اینجانب به عنوان فرزند خدمتگزار شما مصرانه استدعا دارم اجازه ندهید که دشمنان عزت و سربلندی کردستان به اهداف شوم و بدخواهانه خود نایل آیند.

لذا بر همه لازم است با هوشیاری و درایت خود در این لحظه حساس و تاریخی توطئه گران و دشمنان را مایوس و طرد کنند و راه را بر سوء استفاده و خباثت آنان سد و صف خود را از آن جدا کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha