جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
گروه جهادی مدرسه علمیه سالار شهیدان تبریز

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه سالار شهیدان تبریز گفت: 45 نفر از اساتید و طلاب جهادی این مدرسه برای انجام کارهای عمرانی و کمک به زلزله زدگان، در قالب گروه جهادی به میانه اعزام شده اند.

حجت الاسلام علیرضا سالک، مدیر مدرسه علمیه سالار شهیدان تبریز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، گفت: 45 نفر از اساتید و طلاب جهادی این مدرسه برای انجام کارهای عمرانی و کمک به زلزله زدگان، در قالب گروه جهادی به میانه اعزام شده اند.

وی ادامه داد: گروه جهادی سالار شهیدان تبریز هم اکنون در روستای ورزقان بخش ترکمنچای شهرستان میانه در زمینه آوار برداری ، تخریب منازل آسیب دیده، انتقال و جابجایی اثاثیه زلزله زدگان به محل اسکان، پخش غذا و همدردی و صحبت با زلزله زدگان و آسیب دیدگان به انجام وظیفه می پردازند.

مدیر مدرسه علمیه سالار شهیدان تبریز با اشاره به سابقه گروه جهادی سالار شهیدان کرد و افزود: گروه جهادی سالار شهیدان در سال۱۳۹۲ ( یکسال بعد از تأسیس مدرسه علمیه سالار شهیدان) تشکیل شد و تاکنون در بیش از ۱۵ منطقه همچون منطقه زلزله زده سرپل ذهاب، مناطق سیل زده آق قلا در گلستان، و پلدختر لرستان و روستاهای محروم شهرستان هشترود، اسکو و کلیبر به خدمت رسانی پرداخته اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha