پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
ماموستا مصطفی شیرزادی

حوزه/ امام جمعه مریوان گفت: با سعه صدر و حرکت در مسیر قانون می توان به مطالبات خود برسیم و برخورد احساسی با چنین مواردی تنها ایجاد فرصت برای دشمنان نظام می باشد، لذا سعی کنیم که وضعیت منطقه و نظام را مدنظر داشته باشیم تا اجازه هرگونه سوءاستفاده از دشمن گرفته شود.

ماموستا مصطفی شیرزادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: یکی از توطئه های نخ نما شده دشمنان نظام، ایجاد آشوب و چند دستگی در کشور می باشد و این امر را بارها ثابت کرده اند.

امام جمعه مریوان با اشاره به اعتراضات روزهای اخیر در بحث گرانی بنزین، گفت: دشمن نشان داده است که همیشه مترصد چنین فرصت هایی برای اجرای پروژه نفوذ خود در کشور است، لذا با اعلام خبر قیمت های جدید بنزین در کشور جریان های ضدانقلاب و رسانه های ضدانقلاب عملا وارد میدان کارزار شدند.

این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه اعتراض به یک مسئله و مشکل طبیعی است، بیان کرد: مطالبات قانونی خواسته بحق و انسانی هرکسی است، ولی تخریب اموال عمومی و بیت المال هیچ توجیهی ندارد، لذا باید گفت کسانی که تحت عنوان معترض اقدام به انجام چنین اعمال خلاف قانونی می شوند، بی شک به دنبال منافع دیگری هستند.

امام جمعه مریوان گفت: لذا از همه مردم ایران اسلامی به ویژه مردم مومن و با بصیرت استان کردستان می خواهیم که مطالبات خود را در چارچوب قانونی بیان نمایند و اجازه ندهند که رهبری این اعتراضات مسالمت آمیز توسط گروه و یا جریان خاصی مدیریت شود که تحقق این امر هزینه گزافی برای نظام و کشور دارد.

این عالم اهل سنت بیان کرد: هیچ ایرانی وطن دوستی حاضر نیست برای رساندن پیام خویش به گوش مسئولان نظام، اقدام به آتش زدن بانک یا پمپ بنزین کند، لذا کسانی که چنین اعمالی را مرتکب می شوند مهره ها و نیروهای نفوذی دشمن هستند و هیچ سنخیتی با ملت ایران ندارند.

ماموستا شیرزادی  گفت: با سعه صدر و حرکت در مسیر قانون می توان به مطالبات خود برسیم و برخورد احساسی با چنین مواردی تنها ایجاد فرصت برای دشمنان نظام می باشد، لذا سعی کنیم که وضعیت منطقه و نظام را مدنظر داشته باشیم تا اجازه هرگونه سواستفاده از دشمن گرفته شود.

امام جمعه مریوان اظهار داشت: از بین بردن اموال عمومی به صورت مستقیم وارد آوردن زیان به جامعه و بیت المال است و در این بین هیچ کسی ذینفع نخواهد بود جز دشمنان این مرز و بوم.

ماموستا شیرزادی در پایان سخنان خود گفت: از ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه مردم با بصیرت کردستان درخواست داریم که صف خویش را از صف اغتشاشگران و فرصت طلبان جدا کنند و اجازه عرض اندام را به آنان ندهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha