پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حوزه نیوز

حوزه/ حجت الاسلام شاکری فر از روحانیون آزاده و جانباز و نماینده طلاب و فضلای کازرون و نورآباد ممسنی، با محکومیت شرات های آشوبگران و اراذل و اوباش، تصریح کرد: روحانیت شیعه همواره مدافع دین و انقلاب و وفادار به ملت است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام حسین شاکری فر از روحانیون آزاده و جانباز و نماینده طلاب و فضلای کازرون و نورآباد ممسنی، با محکومیت حمله آشوبگران و ارادل و اوباش به برخی مدارس علمیه، تصریح کرد: روحانیت شیعه همواره مدافع دین و انقلاب و وفادار به ملت بوده است.

متن نامه این روحانی آزاده و جانباز خطاب به مدیر حوزه علمیه استان فارس، بدین شرح است:

برادربزرگوار جناب حجت الاسلام والمسلمین استوار(دام ظله)

سلام علیکم

ضمن عرض تسلیت به خاطر این واقعه دردناک در دیار علم و معرفت و ایمان،

باستحضارمی رساند، روحانیت شیعه درطول تاریخ مظلوم بوده وهمچون رهروان صدیق اهل بیت عصمت وطهارت (علیهم السلام)، رنج ها و بی مهری های فراوانی متحمل شده است.

شکنجه ها، آزارواذیت ها، شهادت ها، حتی مثله شدن ها هم نتوانست این قشر فرهیخته و دلسوز را از اهداف متعالی شان بازدارد.

دراین راستا علمای فارس بویژه شیراز همیشه پیش قدم درعرصه جهاد، ایثار وشهادت بوده است و یقینا طلاب و فضلای کنونی نیز واجد این روحیه ارزشمند وامام زمان(عج) پسندند.

اینجانب که با کمال افتخار و به جرم رزمندگی و دفاع از دین وانقلاب اسلامی و وفاداری به ملت و رهبر(به ویژه عمامه به سربودن) درچنگال یزیدیان صدامی، هزاران کابل و شلاق وانواع شکنجه ها رامتحمل شده ام، این اذیت وآزارها را به رزمندگان امروزین مدافع حریم اهل بیت (علیهم السلام)که برای خدا صدمه دیده اند، تبریک گفته و شفای عاجل برای آسیب  دیدگان مسئلت دارم.

وفقکم الله فی الدارین

نماینده طلاب وفضلای کازرون ونورآبادممسنی

حسین شاکری فر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha