جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 872263
۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳
رونمایی

حوزه/ رویکردهای جدید پایگاه اطلاع رسانی بلاغ، ایجاد بانک جامعی از مصاحبه با مبلغان شاخص و گروه های تبلیغی فعال است و به بیان فعالیت ها، راهکارها و آسیب شناسی تبلیغ می پردازد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  با حضور حجت الاسلام و المسلمین سعید روستا آزاد، معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، و مدیران کل معاونت فرهنگی و تبلیغی از قالب جدید پایگاه اطلاع رسانی بلاغ رونمایی شد.

این پوسته علاوه بر زیباسازی و تغییرات ظاهری، متناسب با تغییرات ساختاری جدید در معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی طراحی شده است.

از جمله امکانات جدیدی که در این پوسته افزوده شده است می توان به این موارد اشاره کرد:

امکان پخش فیلم در صفحه اصلی سایت؛ ایجاد صفحه اختصاصی جهت ارائه محتوای تبلیغی از جمله متون ره توشه، مقاله، کتابخانه دیجیتال،خاطرات تبلیغی، نشریه افق و پایان نامه های تبلیغی ؛هدایت آسان مخاطب به صفحات مورد نیاز؛  مسأله محور شدن در «محتوا متناسب با نیاز مبلغ و جامعه»، «بیان ایده ها و معرفی محیط های جدید تبلیغی»، «مصاحبه های اختصاصی با موضوع تبلیغ»

همچنین در کنار تغییرات ظاهری در پایگاه اطلاع رسانی بلاغ، اتاق فکری از افراد شاخص و تأثیرگذار در حوزه تبلیغ و رسانه ایجاد شده است، تا با هم اندیشی و هم افزایی بر انتشار و کیفیت محتوای ارائه شده در این پایگاه اطلاع رسانی نظارت داشته باشند.

از دیگر طرح هایی که در این پایگاه خبری تعبیه شده است، میتوان به طرح جامع، مبلغ خبرنگار با هدف انعکاس اخبار و فعالیت های تبلیغی مبلغان اعزامی اشاره کرد. که با ایجاد زیرساخت ها و ارائه آموزش ها و حمایت های لازم، این طرح به اجرا در خواهد آمد، لازم به ذکر است توضیحات تکمیلی این طرح در آینده نزدیک از طریق پایگاه اطلاع رسانی بلاغ منتشر خواهد شد.

گفتنی است: از جمله رویکردهای جدید پایگاه اطلاع رسانی بلاغ، ایجاد بانک جامعی از مصاحبه با مبلغان شاخص و گروه های تبلیغی فعال است که به بیان فعالیت ها، راهکارها و آسیب شناسی تبلیغ می پردازد.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha