جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حکمت حکیمی فر

 حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار گفت: مراقب باشیم؛ بصیرت در دفاع از راهبردها در اولویت باید باشد، زیرا دشمن می‌خواهد با استفاده از شرایط فتنه گون ایجاد شده و با پنهان شدن پشت سپر مطالبات مردمی، فشار حداکثری و شکست خورده از خارج را به داخل کشور منتقل نماید.

حجت الاسلام حکمت حکیمی فر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: فتنه چند روز گذشته اشرار با سال 88 و 96 متفاوت است و دشمنان با سازماندهی شبکه‌ای و هدفمند و پشتیبانی منسجم، هماهنگ و سریع آمریکا، اسرائیل، عربستان، ارتجاع منطقه، سلطنت‌طلبان و منافقین به گونه‌ای برنامه‌ریزی کردند که در روز اول ناآرامی، میزان غارت اموال مردم و بیت‌المال و هجوم به نهادهای حاکمیتی، توسط نفوذی های آموزش دیده میدانی منافقین و عناصر بازمانده تکفیری، میزان خشونت‌های انسانی و کشته سازی و ایجاد رعب و ناامن سازی مناطق کم سابقه بوده است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار افزود: مراقب باشیم بازیگر مستکبرین نباشیم، چرا که دشمنان قسم خورده مردم، تداوم آشوب سازی و توسعه اعتراضات معیشتی به تقابل با نظام را دنبال می‌کنند، امری که در سال 88، پس از یک ماه به صورت علنی اظهار شد، اکنون در روز اول و بدون پنهان‌کاری اعلام نموده اند و بنا دارند با فشار و آشوب، نظام را از تصمیم اخیر خود برگردانند و پس از بازشدن مسیر، فشار برای کوتاه آمدن نظام از آرمان‌های اصلی را در دستور کار قرار دهند و گام به گام پیشروی کنند. چنانکه در فتنه 88، ابطال انتخابات گام اول محسوب می‌شد، اکنون نیز کوتاه آمدن در گام اول، مساوی است با تن دادن به زیاده‌خواهی صحنه گردان‌ها در عرصه‌های راهبردی.

 استاد حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: همان گونه که از اعترافات لیدرهای بازداشت شده آشوب های شیراز به صراحت می توان به این موضوع  پی برد، وعده های پوچ و سراب نمای وطن فروشان و منافقین به لیدرهای آشوب طلب و آدم کش های نفوذی؛ غارت، سوزاندن، کشتن و رعب و وحشت انداختن به جان مردم شهرها بوده است.

حجت الاسلام حکیمی فر در ادامه سخنان خود تصریح کرد: مراقب باشیم؛ بصیرت در دفاع از راهبردها در اولویت باید باشد، زیرا دشمن می‌خواهد با استفاده از شرایط فتنه گون ایجاد شده و با پنهان شدن پشت سپر مطالبات مردمی، فشار حداکثری و شکست خورده از خارج را به داخل کشور منتقل نماید تا راهبردهایی مثل استکبارستیزی و حمایت از محور مقاومت را تحت‌الشعاع قرار دهد و با تمرین وادار کردن نظام به تسلیم، گام‌های بعدی را در ارتباط با حجاب اجباری و رد صلاحیت احتمالی برخی داوطلبان انتخابات مجلس بردارد و فشار مطالبات را به نوبت در جهت تأمین منافع و مطامع خود هدایت نماید.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار ادامه داد: فرمایشات امام خامنه ای، با مضمون حمایت از تصمیم جلسه سران سه قوه، در واقع دفاع از کیان نظام و امنیت مردم بود. از این رو، نباید با ساده انگاری، آن را به مراتب کمتر تقلیل داد.

حجت الاسلام حکیمی فر عنوان کرد: اشاره حضرت آقا، با اشراف هوشمندانه و کیاست الهی ایشان، به منظور برهم زدن معادلات مذبوحانه استکبار بیان شده و ان شاءالله با اقتدار و عزت، شاهد شکست دشمن در این فتنه جدید نیز خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha