جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمدامین راستی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج با تاکید بر این که خودفروخته ها به دنبال ناامنی در کشورند، گفت: هرچند گرانی 3 برابری قیمت بنزین شوکی بر جامعه بود که کسی نمی تواند منکر آن شود، ولی از بین بردن اموال عمومی و دولتی هیچ توجیهی ندارد، لذا مردم صفوف خود را از آشوبگران جدا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا محمدامین راستی، صبح امروز در دیدار با جمعی از روحانیون و طلاب اهل سنت سنندج اظهار داشت: انقلاب اسلامی در طول 40 سال اخیر از عمر خویش توطئه ها و دسیسه های زیادی از سوی دشمنان و براندازان دیده است.

امام جمعه موقت سنندج ادامه داد: دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب و تضعیف آرمان های آن بهره می برد و نمونه آن وقایع روزهای اخیر می باشد.

این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه دشمن هر لحظه مترصد چنین فرصت هایی است، گفت: اعتراض مردم به بنزین یک مطالبه مدنی و طبیعی است، ولی تخریب و از بین بردن اموال عمومی و بیت المال بحث جدایی است که توسط عناصر نفوذی و خودفروخته هدایت و رهبری می شود.

ماموستا راستی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: چه ارتباطی بین گرانی بنزین و آتش زدن بانک ها، پمپ بنزین ها و... وجود دارد؟!

وی تصریح کرد: تنها ارتباط این دو این است که عده ای خودفروخته و وطن فروش به دنبال ایجاد ناامنی در کشور و زمینه سازی برای فتنه بزرگ تری هستند، لذا می طلبد در این روزها، احساسی عمل نکنیم و به آینده کشور بیندیشیم و بدانیم که این حرکات که بی شک از سوی غربی ها و دشمنان جهانی و منطقه ای حمایت و پشتیبانی می شود تنها برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

ماموستا راستی اظهار کرد: هرچند گرانی 3 برابری قیمت بنزین شوکی بر جامعه بود که کسی نمی تواند منکر آن شود، ولی از بین بردن اموال عمومی و دولتی هیچ توجیهی ندارد، لذا مردم صفوف خود را از صف آشوبگران و توطئه گران باید جدا کنند.

این عالم اهل سنت ادامه داد: حمله به حوزه ها و مدارس علمیه در کشور که در روزهای اخیر توسط برخی عناصر ضدانقلاب و خودفروخته انجام شد، چه ارتباطی به گرانی بنزین دارد؟! آیا نرخ گذاری بنزین در حوزه های علمیه انجام گرفته است؟!!

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به اینکه بینش سیاسی ملت نباید اجازه عرض اندام به عناصر ضدانقلاب را بدهد، اظهار داشت: دشمنان این روزها با بزرگ نمایی اعتراضات صنفی و مردمی می خواهند هدایت و رهبری این اعتراضات را در دست بگیرند و آن گونه که خود می خواهند اوضاع را مدیریت کنند و بی گمان مدیریت و هدف غایی آنان چیزی جز ساقط کردن جمهوری اسلامی ایران نیست.

ماموستا راستی در پایان سخنان خود گفت: بی گمان اگر به عناصر فتنه گر اجازه این جسارت ها را بدهیم و مردم نیز منفعل باشند باید منتظر عواقب ناگوار برای سرنوشت این کشور باشیم، لذا هوشیار باشیم و فریب شایعات معاندان و مغرضان را نخوریم، زیرا آنان هرگز دوست ما نبوده و نیستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha