شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 872291
۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱
تریبون آزاد مدرسه علمیه جعفریه زرند

حوزه / معاون آموزش مدرسه جعفریه زرند از بررسی طرح «کمک یاران معاونین مدرسه» در تریبون آزاد طلاب خبر داد.

حجت الاسلام محمدرضا حبیبی، معاون آموزش مدرسه جعفریه زرند، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از برگزاری تریبون آزاد طلاب در این مدرسه خبر داد، و گفت: به طور معمول در برنامه‌ها بعضی از ناهماهنگی‌ها مشاهده می‌شود که مدیریت این مدرسه به استفاده از طلاب به عنوان کمک یار معاونین فعالیت کنند.

وی با اشاره به بازخورد خوب اجرای این طرح در این مدرسه، اظهار کرد: از اهداف این طرح هماهنگی بیشتر بین طلاب و مسئولین مدرسه است که با همت کادر و طلاب اجرایی شده است.

معاون آموزش مدرسه جعفریه اظهار کرد: آشنا شدن طلاب با سختی کار و آمادگی برای آینده از اهداف این طرح است که بیشتر با اهداف آیین نامه‌ها آشنا شده و در روند افزایش همکاری بین طلاب و کادر راهگشا بوده است.

وی با بیان این که تریبون آزاد در چند سال گذشته در این مدرسه درباره موضوعات مختلفی برگزار شده است، اظهار کرد: موضوع تریبون آزاد این بار نقد و بررسی عملکرد کمک یاران معاونین و پیشنهادات برای بهتر شدن عملکرد این طرح بود که با استقبال خوب طلاب پاسخ داده شد.

حجت الاسلام حبیبی با اشاره به ضرورت برگزاری جلساتی همانند تریبون آزاد در بین طلاب، خاطرنشان کرد: این کار به تقویت روحیه نقد مؤدبانه و منصفانه در بین طلاب کمک بسیاری کرده است.

وی همچنین بالا بردن قدرت بیان در بین طلاب را ضروری دانست و اذعان کرد: هر دو طرح کمک یار معاونین و تریبون آزاد از طرح‌هایی است که مسؤولیت پذیر بودن را در بین طلاب تقویت کرده و آن‌ها را برای ورود به جامعه آماده می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha