پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سید محمد سعیدی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان قم گفت: افرادی که عهده‌دار خدمت در مساجد هستند باید از حرکت‌ها و برنامه‌هایی که به جمع و گروه خاصی منتسب می‌شود به شدت پرهیز کنند به خصوص در ایام انتخابات که این شائبه‌ها بیشتر از هر زمانی خود را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  آیت‌الله سیدمحمد سعیدی  در نشست شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم که در سالن محراب انجام شد، با تاکید بر اینکه امور مرتبط با مساجد در کانون‌های فرهنگی هنری باید با نظم و شیوه مطوبی دنبال شود، اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی هنری نقش قابل توجهی را در مساجد ایفا می‌کنند.

وی اضافه کرد: افرادی که عهده‌دار خدمت در مساجد هستند باید در حوزه‌های فرهنگی که از یک ضابطه و شاخصه متفاوت برخوردار است از حرکت‌ها و برنامه‌هایی که به جمع و گروه خاصی متنسب می‌شود به شدت پرهیز کنند به خصوص در ایام انتخابات که این شائبه‌ها بیشتر از هر زمانی خود را نشان می‌دهد و وسوسه‌ها و تمایلات موجب گرایش افراد به جهت‌هایی می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم خاطرنشان کرد: برای اینکه کار در مسجد بدون شائبه و خالص انجام شود بزرگان و مسئولان کار، باید نسبت به گرایش‌ها حساس باشند.

وی بر لزوم پرهیز کانون‌های مساجد از مباحث سیاسی تاکید کرد و گفت: کانون‌های فرهنگی هنری نیز باید همانند مساجد از گرایش‌ها و سلایق‌های سیاسی دور باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha